Odpowiedz

Problem z aplikacją na Androidzie

Ostatnio aplikacja Moje ING dla systemów Android nie może w ogóle połączyć się z bankiem.

Aplikacja jedynie próbuje nawiązać połączenie (załącznik), a po dłuższym czasie wyrzuca komunikat o braku łączności z bankiem.

Zauważyłem ten problem zarówno na Android 7 jak i 6. To będzie najładniej problem związany z API aplikacji mobilnej, bo wersja WEB-owa serwisu działa bez problemów.

Ostatnio problem występuje coraz częściej, co skutecznie uniemożliwia szybki dostęp do swojego konta.
Odpowiedz
0 Lajków
Skor_X
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
18-07-2017
Wiadomość 1 z 25 (50 476 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Zauważyłem, że powiadomienia Push dalej działają w aplikacji. Nie wiem, czy jest to spowodowane tym, że API / Serwis czasem odpowiada, czy po prostu serwis cały czas je wysyła.
Odpowiedz
0 Lajków
Skor_X
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
18-07-2017
Wiadomość 2 z 25 (50 435 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

@Skor_X 

Jeżeli chodzi o problem z włączeniem naszej aplikacji czy próbowałeś wyłączyć inne aplikacje działające w tle? Jeżeli po zwolnieniu pamięci wewnętrznej nadal nie będziesz mógł włączyć aplikacji, napisz do nas przez Moje ING lub zadzwoń 32 357 00 69.

 

Jeżeli chodzi o powiadomienia, to przychodzą pomimo wyłączenia ich w aplikacji? Jeżeli tak, to spróbuj:

  • usunąć dodane urządzenie zaufane w aplikacji,
  • ponownie dodaj urządzenie,
  • sprawdź czy faktycznie masz wyłączone powiadomienia w aplikacji.

Jeżeli te czynności nie pomogą, skontaktuj się z nami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 25 (50 346 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Jak narazie nie udało mi się zreprodukować błędu, ale jak tylko problem znowu się pojawi, postaram się użyć Twojego rozwiązania.

Co do wiadomości push, to chodziło o to, że działały pomimo tego, że aplikacja nie potrafiła się załadować (cały czas mam włączone wszystkie powiadomienia).
Odpowiedz
0 Lajków
Skor_X
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
18-07-2017
Wiadomość 4 z 25 (50 020 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Mam co jakiś czas ten sam błąd. Wg mnie aplikacja się po prostu zawiesza, ponieważ wystarczy wymusić jej zamknięcie w ustawieniach aplikacji i uruchomić ponownie - wtedy działa jakby nigdy nic....

 

Telefon LG G6.

 

Wniosek - aplikacja do poprawy

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 5 z 25 (49 432 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

@Skor_X jaki masz telefon?
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 6 z 25 (49 271 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

@TymcioMototola (Lenovo) Moto G5  Plus.

 

Z tego co widziałem w tym temacie, aplikacja potrafi się przyciąć też innym użytkownikom.

I mogę potwierdzić, że po wymuszeniu zamknięcia aplikacji / restarcie telefonu problem znika.
Może powinniście sprawdzić, czy gdzieś w kodzie po jakiejś nieudanej próbie połączenia z serwerem aplikacja się nie zakleszcza.
Nie wiem jak aplikacja jest zbudowana, ale raczej serwis odpowiedzialny za powiadomienia Push osobno trzyma połączenie z serwerem, dlatego mimo zawieszenia aplikacji, powiadomienia dalej działały.

Gdyby trzeba było coś jeszcze sprawdzić, dajcie znać Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Skor_X
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
18-07-2017
Wiadomość 7 z 25 (49 258 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

@Skor_X, @HansHawk - Jeśli aplikacja się zawiesza to spróbujcie usunąć pamięć podręczną aplikacji i zmniejszyć ilość otwartych aplikacji w tle. W sytuacji kiedy to nie pomoże, skontaktujcie się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69 lub wyślijcie wiadomość przez Moje ING.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 8 z 25 (49 255 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Robiłem to kilkakrotnie już wcześniej. Nic to nie daje, a i kartę Mastercard w telefonie, trzeba od nowa aktywować :-(

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 9 z 25 (49 019 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Prosimy w takim razie napisz do nas przez Moje ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 10 z 25 (48 957 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy