13-12-2016 18:30
Witam.
Mój problem polega na ustawieniu wielu urządzeń zaufanych. W momencie zalogowanie sie na innym urządzeniu, to z poprzednie zostaje usunięte z tej listy. Wtedy chcąc się zalogować musze znów podawać nazwę użytkownika, nuumer PESEL i kod autoryzacji. Jestem początkującem użytkownikiem bankowości mobilnej i nie wiem czy tak powinno być, ale wydaje mi się że skoro jest w zaufanych to na obu urządzeniach powinno działać bez potrzeby weryfikacji danych.
01-12-2015 22:12
Od ponad roku mam zarejestrowane w systemie banku zaufane urządzenie mobilne do korzystania z aplikacji mobilnej. Od jakiegoś czasu (kilkanaście dni) mam zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej ING (tryb podglądu) gdyż po zalogowaniu aplikacja żąda dodania zaufanego urządzenia mobilnego, które już od dawna figuruje w systemie.
Proszę o wyjaśnienie dlaczego pojawiają się takie błędy ?
Czy przypadkiem nie ma to związku z wprowadzeniem Mojego ING ?
02-12-2015 10:11
03-12-2015 15:41
11-01-2016 10:24
Dziś (ok.07:00 rano) logując się dostałem pytanie o wprowadzenie urządzenia zaufanego. Wprowadziłem.
Logując się do wersji internetowej w wiadomościach otrzymałem komunikat o dodaniu nowego urządzenia (dobrze pomyślane), ale weryfikując w Profilu to urządzenie podana godzina w dacie jest nieprawidłowa, co może budzić wątpliwości co do poprawnie zarejestrowanego urządzenia.
Proponuje zlecić adminą weryfikację poprawności ustawienia czasu.
11-01-2016 10:44
Prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy to dla Ciebie.
13-01-2016 11:49
16-01-2016 12:38
Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.
Sprawę możesz wyjaśnić przez zgłoszenie reklamacyjne. Reklamację możesz złożyć:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69, 801 222 222,
- przez usługę internetową ING BankOnLine – zakładka Wiadomości/Wiadomości do banku,
- w oddziale banku.
Wyjaśnimy to po zgłoszeniu reklamacji.
07-06-2016 14:41
Miałem podobny problem i jak pamiętam stało się tak po aktualizacji iOS. W końcu usunąłem i dodałem ponownie urządzenie do zaufanych. Pomogło, choć pytanie "dlaczego" pozostało bez odpowiedzi.
14-12-2016 08:34
@duszek2804 nowa aplikacja mobilna, ze względów bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego możesz się zaktywować tylko na jednym urządzeniu.
Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia.
pozdrawiam,
Natalia
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024