Odpowiedz

Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Witam.

Mój problem polega na ustawieniu wielu urządzeń zaufanych. W momencie zalogowanie sie na innym urządzeniu, to z poprzednie zostaje usunięte z tej listy. Wtedy chcąc się zalogować musze znów podawać nazwę użytkownika, nuumer PESEL i kod autoryzacji. Jestem początkującem użytkownikiem bankowości mobilnej i nie wiem czy tak powinno być, ale wydaje mi się że skoro jest w zaufanych to na obu urządzeniach powinno działać bez potrzeby weryfikacji danych.

Odpowiedz
0 Lajków
duszek2804
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-12-2016
Wiadomość 9 z 32 (40 034 wyświetleń)

Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Od ponad roku mam zarejestrowane w systemie banku zaufane urządzenie mobilne do korzystania z aplikacji mobilnej. Od jakiegoś czasu (kilkanaście dni) mam zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej ING (tryb podglądu) gdyż po zalogowaniu aplikacja żąda dodania zaufanego urządzenia mobilnego, które już od dawna figuruje w systemie.

 

Proszę o wyjaśnienie dlaczego pojawiają się takie błędy ?

 

Czy przypadkiem nie ma to związku z wprowadzeniem Mojego ING ?

 

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 1 z 32 (41 408 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Nie mieliśmy wcześniej zgłoszeń na ten temat. Spróbuj dodać urządzenie ponownie do zaufanych. Ewentualnie usuń urządzenie widocznie w usłudze ING BankOnLine i wówczas dodaj w aplikacji mobilnej na nowo urządzenie do zaufanych.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 32 (41 387 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Taka sytuacja pojawia się czasami po aktualizacji aplikacji - trzeba dodawać ponownie do zaufanych.
Odpowiedz
0 Lajków
franeloo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
6
10-11-2015
Wiadomość 3 z 32 (41 328 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Dziś (ok.07:00 rano)  logując się dostałem pytanie o wprowadzenie urządzenia zaufanego. Wprowadziłem.

Logując się do wersji internetowej w wiadomościach otrzymałem komunikat o dodaniu nowego urządzenia (dobrze pomyślane), ale weryfikując w Profilu to urządzenie podana godzina w dacie jest nieprawidłowa, co może budzić wątpliwości co do poprawnie zarejestrowanego urządzenia.

Proponuje zlecić adminą weryfikację poprawności ustawienia czasu.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 32 (40 727 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy to dla Ciebie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
805
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 32 (40 722 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Rozmowa w dniu dzisiejszym. Po rozmowie zweryfikowałem daty logowań do systemów. Wyraźnie jest wskazanie godzina 06:56, a nie godzina po północy. Urządzenie mobilne sprawdzone.
Podejmę dalszą weryfikację (odinstalowanie i ponowną instalację aplikacji) nie mniej podtrzymuje stanowisko, że problem wynika z błędnej godziny zapisu w bazie. Wskazanie godziny wysłania SMS autoryzującego również nie zgadza się z faktem logowania i uwierzytelnienia urządzenia mobilnego.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 32 (40 506 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.

Sprawę możesz wyjaśnić przez zgłoszenie reklamacyjne. Reklamację możesz złożyć:

- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69, 801 222 222,

- przez usługę internetową ING BankOnLine – zakładka Wiadomości/Wiadomości do banku,

- w oddziale banku.      

Wyjaśnimy to po zgłoszeniu reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 7 z 32 (40 378 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Miałem podobny problem i jak pamiętam stało się tak po aktualizacji iOS. W końcu usunąłem i dodałem ponownie urządzenie do zaufanych. Pomogło, choć pytanie "dlaczego" pozostało bez odpowiedzi.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 32 (38 862 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 nowa aplikacja mobilna, ze względów bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego możesz się zaktywować tylko na jednym urządzeniu.

Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia. 

pozdrawiam,

Natalia

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 10 z 32 (40 002 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Czas analizy po dodatkowych oświadczeniach

Wniosek w banku od 14.10.2025.

Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:

 

https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy

 

Do czasu kiedy po zmianie s

...

18-11-2025
Re: Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę

...

18-11-2025
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy