Odpowiedz

Dodawanie nowego odbiorcy płatności

Witam

Jestem nowym użytkownikiem zarówno konta ING jak i tego forum. Czy ktoś może mi wytłumaczyć , dlaczego w aplikacji podczas dodawania nowego odbiorcy , nie ma opcji tytuł przelewu i opcjonalna kwota?? Przecież to jest tak podstawowa sprawa, że aż grzech żeby tego nie było w aplikacji.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
G3orG3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-03-2018
Wiadomość 1 z 3 (35 846 wyświetleń)

Re.: Dodawanie nowego odbiorcy płatności

[ Edytowane ]

Typowego szablonu czy też przelewu wzorcowego nie ma w Moim ING.

Istnieje natomiast takie rozwiązanie podsunięte przez AgnieszkaBin w innym wątku.

 

Przelew do wybranego odbiorcy z zaczytanym tytułem i kwotą możesz zrobić na kilka sposobów:
1. Na formularzu przelewu „Wykonaj transakcję”.
Po wybraniu odbiorcy pokazują się ostatnie przelewy do tego odbiorcy z historii konta. Po kliknięciu na dany przelew, zaczyta się też kwota i tytuł.
2. Przelew z „Historii”.
Po kliknięciu na przelew z historii konta pojawi się opcja „Ponów transakcję”.
3. Po wybraniu „Odbiorców”.
Gdy wybierzesz odbiorcę, pokaże się lista zrobionych przelewów do niego. Wystarczy wybrać „Ponów przelew”.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (35 845 wyświetleń)

Re.: Dodawanie nowego odbiorcy płatności

No dziękiEmotikon: Szczęśliwy jest faktycznie, chociaż powinno to być inaczej wykonane. 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
G3orG3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (35 834 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy