Odpowiedz

Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Witam.

Mój problem polega na ustawieniu wielu urządzeń zaufanych. W momencie zalogowanie sie na innym urządzeniu, to z poprzednie zostaje usunięte z tej listy. Wtedy chcąc się zalogować musze znów podawać nazwę użytkownika, nuumer PESEL i kod autoryzacji. Jestem początkującem użytkownikiem bankowości mobilnej i nie wiem czy tak powinno być, ale wydaje mi się że skoro jest w zaufanych to na obu urządzeniach powinno działać bez potrzeby weryfikacji danych.

Odpowiedz
0 Lajków
duszek2804
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-12-2016
Wiadomość 9 z 32 (33 847 wyświetleń)

Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Od ponad roku mam zarejestrowane w systemie banku zaufane urządzenie mobilne do korzystania z aplikacji mobilnej. Od jakiegoś czasu (kilkanaście dni) mam zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej ING (tryb podglądu) gdyż po zalogowaniu aplikacja żąda dodania zaufanego urządzenia mobilnego, które już od dawna figuruje w systemie.

 

Proszę o wyjaśnienie dlaczego pojawiają się takie błędy ?

 

Czy przypadkiem nie ma to związku z wprowadzeniem Mojego ING ?

 

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 1 z 32 (35 221 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Nie mieliśmy wcześniej zgłoszeń na ten temat. Spróbuj dodać urządzenie ponownie do zaufanych. Ewentualnie usuń urządzenie widocznie w usłudze ING BankOnLine i wówczas dodaj w aplikacji mobilnej na nowo urządzenie do zaufanych.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 32 (35 200 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Taka sytuacja pojawia się czasami po aktualizacji aplikacji - trzeba dodawać ponownie do zaufanych.
Odpowiedz
0 Lajków
franeloo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
6
10-11-2015
Wiadomość 3 z 32 (35 141 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Dziś (ok.07:00 rano)  logując się dostałem pytanie o wprowadzenie urządzenia zaufanego. Wprowadziłem.

Logując się do wersji internetowej w wiadomościach otrzymałem komunikat o dodaniu nowego urządzenia (dobrze pomyślane), ale weryfikując w Profilu to urządzenie podana godzina w dacie jest nieprawidłowa, co może budzić wątpliwości co do poprawnie zarejestrowanego urządzenia.

Proponuje zlecić adminą weryfikację poprawności ustawienia czasu.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 32 (34 540 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy to dla Ciebie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 5 z 32 (34 535 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Rozmowa w dniu dzisiejszym. Po rozmowie zweryfikowałem daty logowań do systemów. Wyraźnie jest wskazanie godzina 06:56, a nie godzina po północy. Urządzenie mobilne sprawdzone.
Podejmę dalszą weryfikację (odinstalowanie i ponowną instalację aplikacji) nie mniej podtrzymuje stanowisko, że problem wynika z błędnej godziny zapisu w bazie. Wskazanie godziny wysłania SMS autoryzującego również nie zgadza się z faktem logowania i uwierzytelnienia urządzenia mobilnego.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 32 (34 319 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.

Sprawę możesz wyjaśnić przez zgłoszenie reklamacyjne. Reklamację możesz złożyć:

- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69, 801 222 222,

- przez usługę internetową ING BankOnLine – zakładka Wiadomości/Wiadomości do banku,

- w oddziale banku.      

Wyjaśnimy to po zgłoszeniu reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 7 z 32 (34 191 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Miałem podobny problem i jak pamiętam stało się tak po aktualizacji iOS. W końcu usunąłem i dodałem ponownie urządzenie do zaufanych. Pomogło, choć pytanie "dlaczego" pozostało bez odpowiedzi.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 32 (32 675 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 nowa aplikacja mobilna, ze względów bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego możesz się zaktywować tylko na jednym urządzeniu.

Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia. 

pozdrawiam,

Natalia

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 10 z 32 (33 815 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy