Odpowiedz

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Czy w przyszłości bank przewiduje zmiany w tym kierunku? Żeby dołączenie kolejnych zaufanych urządzeń było możliwe, nie naruszając jednocześnie zasad bezpieczeństwa i ochrony dany. Z mojego konta ING, poza mną korzysta jeszcze jedna osoba. Nie ma konieczności pełnego dostępu do konta na innym urządzeniu (by najmniej dla moich potrzeb, nie wiem jak inni użytkownicy) wystarzy możliwość sprawdzenia dostępnych środków.

Odpowiedz
0 Lajków
duszek2804
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-12-2016
Wiadomość 11 z 32 (17 430 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 Jeżeli do Twojego rachunku jest upoważniony pełnomocnik to powinien on posiadać własny login i hasło do bankowości internetowej. Zgodnie z regulaminem nie pownieneś nikomu udostepniać swoich danych do logowania. Dostęp do bankowości elektronicznej wydamy dla osoby upoważnionej bezpłatnie. Wystarczy, że zjawi się  ona w dowolnej placówce naszego banku z ważnym dokumentem tożsamości.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 12 z 32 (17 376 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Muszę przyznać, że ta zmiana w przypadku nowej aplikacji to spory krok do tyłu. Olbrzymim plusem starej aplikacji było to, że mogłem mieć w zaufanych urządzeniach zarówno telefon, jak i tablet - dzisiaj tego nie ma i jest to dla mnie utrudnienie. Mam nadzieję, że zmiany nadejdą i spowodują, iż z czasem będzie można mieć więcej urządzeń zaufanych.

Odpowiedz
0 Lajków
dejw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
24-11-2016
Wiadomość 13 z 32 (17 307 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Pisaliśmy juz o tym


NataliaJ pisze:

Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia.


 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 32 (17 218 wyświetleń)

Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

Witam, na ipad pobrałem najnowszą wersję 2.01 i po zweryfikowaniu urządzenia usuwa mi z zaufanych iphone'a, gdy autoryzuje iphone to usuwa mi ipad'a i tak non stop. Na iphonie mam wersje 2.00. Czy jest to jakiś błąd?

Odpowiedz
0 Lajków
danielson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2016
Wiadomość 15 z 32 (13 812 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

na iphonie zaktualizowałem do 2.01 aktywowałem aplikacje i znowu wywaliło mi ipada z zaufanych urządzeń...

Odpowiedz
0 Lajków
danielson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2016
Wiadomość 16 z 32 (13 809 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

@danielson Moje ING Mobile możesz przypisać do jednego urządzenia mobilnego. Podyktowane jest to kwestiami bezpieczeństwa. Moje ING czyli pełna wersja bankowości elektronicznej działa w technologii RWD, czyli dopasowuje się do wielkości ekranu użytkowanika. Jeżeli logujesz się również przez swojego iPada do bankowości internetowej to proponujemy robić to przez stronę internetową.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 17 z 32 (13 805 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

Jest to bardzo słabe rozwiązanie, a logowanie się poprzez stronę (gdzie nie mogę używać touch id) jest uciążliwe. Uważam to za krok w tył Emotikon: Smutny a było już tak dobrze.

Odpowiedz
0 Lajków
danielson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2016
Wiadomość 18 z 32 (13 802 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

@danielson Prosimy o aktualizację do wersji 2.0.2. Na podstawie sugestii klientów udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się to, że logowanie działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login). 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 19 z 32 (13 185 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 @dejw Jest już nowa aktualizacja 2.0.2. Wzięlimy pod uwagę Wasze opinie i udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się to, że logowanie działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 20 z 32 (16 291 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Re.: Nadplata kredyt 2016

Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt

...

22-11-2024
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy