Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Czy w przyszłości bank przewiduje zmiany w tym kierunku? Żeby dołączenie kolejnych zaufanych urządzeń było możliwe, nie naruszając jednocześnie zasad bezpieczeństwa i ochrony dany. Z mojego konta ING, poza mną korzysta jeszcze jedna osoba. Nie ma konieczności pełnego dostępu do konta na innym urządzeniu (by najmniej dla moich potrzeb, nie wiem jak inni użytkownicy) wystarzy możliwość sprawdzenia dostępnych środków.

Odpowiedz
0 Lajków
duszek2804
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-12-2016
Wiadomość 11 z 32 (18 041 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 Jeżeli do Twojego rachunku jest upoważniony pełnomocnik to powinien on posiadać własny login i hasło do bankowości internetowej. Zgodnie z regulaminem nie pownieneś nikomu udostepniać swoich danych do logowania. Dostęp do bankowości elektronicznej wydamy dla osoby upoważnionej bezpłatnie. Wystarczy, że zjawi się  ona w dowolnej placówce naszego banku z ważnym dokumentem tożsamości.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 12 z 32 (17 987 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Muszę przyznać, że ta zmiana w przypadku nowej aplikacji to spory krok do tyłu. Olbrzymim plusem starej aplikacji było to, że mogłem mieć w zaufanych urządzeniach zarówno telefon, jak i tablet - dzisiaj tego nie ma i jest to dla mnie utrudnienie. Mam nadzieję, że zmiany nadejdą i spowodują, iż z czasem będzie można mieć więcej urządzeń zaufanych.

Odpowiedz
0 Lajków
dejw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
24-11-2016
Wiadomość 13 z 32 (17 918 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Pisaliśmy juz o tym


NataliaJ pisze:

Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia.


 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 32 (17 829 wyświetleń)

Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

Witam, na ipad pobrałem najnowszą wersję 2.01 i po zweryfikowaniu urządzenia usuwa mi z zaufanych iphone'a, gdy autoryzuje iphone to usuwa mi ipad'a i tak non stop. Na iphonie mam wersje 2.00. Czy jest to jakiś błąd?

Odpowiedz
0 Lajków
danielson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2016
Wiadomość 15 z 32 (14 423 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

na iphonie zaktualizowałem do 2.01 aktywowałem aplikacje i znowu wywaliło mi ipada z zaufanych urządzeń...

Odpowiedz
0 Lajków
danielson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2016
Wiadomość 16 z 32 (14 420 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

@danielson Moje ING Mobile możesz przypisać do jednego urządzenia mobilnego. Podyktowane jest to kwestiami bezpieczeństwa. Moje ING czyli pełna wersja bankowości elektronicznej działa w technologii RWD, czyli dopasowuje się do wielkości ekranu użytkowanika. Jeżeli logujesz się również przez swojego iPada do bankowości internetowej to proponujemy robić to przez stronę internetową.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 17 z 32 (14 416 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

Jest to bardzo słabe rozwiązanie, a logowanie się poprzez stronę (gdzie nie mogę używać touch id) jest uciążliwe. Uważam to za krok w tył Emotikon: Smutny a było już tak dobrze.

Odpowiedz
0 Lajków
danielson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2016
Wiadomość 18 z 32 (14 413 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

@danielson Prosimy o aktualizację do wersji 2.0.2. Na podstawie sugestii klientów udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się to, że logowanie działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login). 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 19 z 32 (13 796 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 @dejw Jest już nowa aktualizacja 2.0.2. Wzięlimy pod uwagę Wasze opinie i udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się to, że logowanie działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 20 z 32 (16 902 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy