Odpowiedz

Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Witam.

Mój problem polega na ustawieniu wielu urządzeń zaufanych. W momencie zalogowanie sie na innym urządzeniu, to z poprzednie zostaje usunięte z tej listy. Wtedy chcąc się zalogować musze znów podawać nazwę użytkownika, nuumer PESEL i kod autoryzacji. Jestem początkującem użytkownikiem bankowości mobilnej i nie wiem czy tak powinno być, ale wydaje mi się że skoro jest w zaufanych to na obu urządzeniach powinno działać bez potrzeby weryfikacji danych.

Odpowiedz
0 Lajków
duszek2804
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-12-2016
Wiadomość 9 z 32 (40 461 wyświetleń)

Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Od ponad roku mam zarejestrowane w systemie banku zaufane urządzenie mobilne do korzystania z aplikacji mobilnej. Od jakiegoś czasu (kilkanaście dni) mam zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej ING (tryb podglądu) gdyż po zalogowaniu aplikacja żąda dodania zaufanego urządzenia mobilnego, które już od dawna figuruje w systemie.

 

Proszę o wyjaśnienie dlaczego pojawiają się takie błędy ?

 

Czy przypadkiem nie ma to związku z wprowadzeniem Mojego ING ?

 

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 1 z 32 (41 835 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Nie mieliśmy wcześniej zgłoszeń na ten temat. Spróbuj dodać urządzenie ponownie do zaufanych. Ewentualnie usuń urządzenie widocznie w usłudze ING BankOnLine i wówczas dodaj w aplikacji mobilnej na nowo urządzenie do zaufanych.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 32 (41 814 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Taka sytuacja pojawia się czasami po aktualizacji aplikacji - trzeba dodawać ponownie do zaufanych.
Odpowiedz
0 Lajków
franeloo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
6
10-11-2015
Wiadomość 3 z 32 (41 755 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Dziś (ok.07:00 rano)  logując się dostałem pytanie o wprowadzenie urządzenia zaufanego. Wprowadziłem.

Logując się do wersji internetowej w wiadomościach otrzymałem komunikat o dodaniu nowego urządzenia (dobrze pomyślane), ale weryfikując w Profilu to urządzenie podana godzina w dacie jest nieprawidłowa, co może budzić wątpliwości co do poprawnie zarejestrowanego urządzenia.

Proponuje zlecić adminą weryfikację poprawności ustawienia czasu.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 32 (41 154 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy to dla Ciebie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 32 (41 149 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Rozmowa w dniu dzisiejszym. Po rozmowie zweryfikowałem daty logowań do systemów. Wyraźnie jest wskazanie godzina 06:56, a nie godzina po północy. Urządzenie mobilne sprawdzone.
Podejmę dalszą weryfikację (odinstalowanie i ponowną instalację aplikacji) nie mniej podtrzymuje stanowisko, że problem wynika z błędnej godziny zapisu w bazie. Wskazanie godziny wysłania SMS autoryzującego również nie zgadza się z faktem logowania i uwierzytelnienia urządzenia mobilnego.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 32 (40 933 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.

Sprawę możesz wyjaśnić przez zgłoszenie reklamacyjne. Reklamację możesz złożyć:

- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69, 801 222 222,

- przez usługę internetową ING BankOnLine – zakładka Wiadomości/Wiadomości do banku,

- w oddziale banku.      

Wyjaśnimy to po zgłoszeniu reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 7 z 32 (40 805 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Miałem podobny problem i jak pamiętam stało się tak po aktualizacji iOS. W końcu usunąłem i dodałem ponownie urządzenie do zaufanych. Pomogło, choć pytanie "dlaczego" pozostało bez odpowiedzi.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 32 (39 289 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 nowa aplikacja mobilna, ze względów bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego możesz się zaktywować tylko na jednym urządzeniu.

Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia. 

pozdrawiam,

Natalia

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 10 z 32 (40 429 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy