13-12-2016 18:30
Witam.
Mój problem polega na ustawieniu wielu urządzeń zaufanych. W momencie zalogowanie sie na innym urządzeniu, to z poprzednie zostaje usunięte z tej listy. Wtedy chcąc się zalogować musze znów podawać nazwę użytkownika, nuumer PESEL i kod autoryzacji. Jestem początkującem użytkownikiem bankowości mobilnej i nie wiem czy tak powinno być, ale wydaje mi się że skoro jest w zaufanych to na obu urządzeniach powinno działać bez potrzeby weryfikacji danych.
01-12-2015 22:12
Od ponad roku mam zarejestrowane w systemie banku zaufane urządzenie mobilne do korzystania z aplikacji mobilnej. Od jakiegoś czasu (kilkanaście dni) mam zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej ING (tryb podglądu) gdyż po zalogowaniu aplikacja żąda dodania zaufanego urządzenia mobilnego, które już od dawna figuruje w systemie.
Proszę o wyjaśnienie dlaczego pojawiają się takie błędy ?
Czy przypadkiem nie ma to związku z wprowadzeniem Mojego ING ?
02-12-2015 10:11
03-12-2015 15:41
11-01-2016 10:24
Dziś (ok.07:00 rano) logując się dostałem pytanie o wprowadzenie urządzenia zaufanego. Wprowadziłem.
Logując się do wersji internetowej w wiadomościach otrzymałem komunikat o dodaniu nowego urządzenia (dobrze pomyślane), ale weryfikując w Profilu to urządzenie podana godzina w dacie jest nieprawidłowa, co może budzić wątpliwości co do poprawnie zarejestrowanego urządzenia.
Proponuje zlecić adminą weryfikację poprawności ustawienia czasu.
11-01-2016 10:44
Prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy to dla Ciebie.
13-01-2016 11:49
16-01-2016 12:38
Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.
Sprawę możesz wyjaśnić przez zgłoszenie reklamacyjne. Reklamację możesz złożyć:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69, 801 222 222,
- przez usługę internetową ING BankOnLine – zakładka Wiadomości/Wiadomości do banku,
- w oddziale banku.
Wyjaśnimy to po zgłoszeniu reklamacji.
07-06-2016 14:41
Miałem podobny problem i jak pamiętam stało się tak po aktualizacji iOS. W końcu usunąłem i dodałem ponownie urządzenie do zaufanych. Pomogło, choć pytanie "dlaczego" pozostało bez odpowiedzi.
14-12-2016 08:34
@duszek2804 nowa aplikacja mobilna, ze względów bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego możesz się zaktywować tylko na jednym urządzeniu.
Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia.
pozdrawiam,
Natalia
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024