Odpowiedz

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Czy w przyszłości bank przewiduje zmiany w tym kierunku? Żeby dołączenie kolejnych zaufanych urządzeń było możliwe, nie naruszając jednocześnie zasad bezpieczeństwa i ochrony dany. Z mojego konta ING, poza mną korzysta jeszcze jedna osoba. Nie ma konieczności pełnego dostępu do konta na innym urządzeniu (by najmniej dla moich potrzeb, nie wiem jak inni użytkownicy) wystarzy możliwość sprawdzenia dostępnych środków.

Odpowiedz
0 Lajków
duszek2804
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-12-2016
Wiadomość 11 z 32 (18 025 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 Jeżeli do Twojego rachunku jest upoważniony pełnomocnik to powinien on posiadać własny login i hasło do bankowości internetowej. Zgodnie z regulaminem nie pownieneś nikomu udostepniać swoich danych do logowania. Dostęp do bankowości elektronicznej wydamy dla osoby upoważnionej bezpłatnie. Wystarczy, że zjawi się  ona w dowolnej placówce naszego banku z ważnym dokumentem tożsamości.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 12 z 32 (17 971 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Muszę przyznać, że ta zmiana w przypadku nowej aplikacji to spory krok do tyłu. Olbrzymim plusem starej aplikacji było to, że mogłem mieć w zaufanych urządzeniach zarówno telefon, jak i tablet - dzisiaj tego nie ma i jest to dla mnie utrudnienie. Mam nadzieję, że zmiany nadejdą i spowodują, iż z czasem będzie można mieć więcej urządzeń zaufanych.

Odpowiedz
0 Lajków
dejw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
24-11-2016
Wiadomość 13 z 32 (17 902 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Pisaliśmy juz o tym


NataliaJ pisze:

Na drugim urządzeniu możesz skorzystać z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do wielkości urządzenia.


 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 32 (17 813 wyświetleń)

Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

Witam, na ipad pobrałem najnowszą wersję 2.01 i po zweryfikowaniu urządzenia usuwa mi z zaufanych iphone'a, gdy autoryzuje iphone to usuwa mi ipad'a i tak non stop. Na iphonie mam wersje 2.00. Czy jest to jakiś błąd?

Odpowiedz
0 Lajków
danielson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2016
Wiadomość 15 z 32 (14 407 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

na iphonie zaktualizowałem do 2.01 aktywowałem aplikacje i znowu wywaliło mi ipada z zaufanych urządzeń...

Odpowiedz
0 Lajków
danielson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2016
Wiadomość 16 z 32 (14 404 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

@danielson Moje ING Mobile możesz przypisać do jednego urządzenia mobilnego. Podyktowane jest to kwestiami bezpieczeństwa. Moje ING czyli pełna wersja bankowości elektronicznej działa w technologii RWD, czyli dopasowuje się do wielkości ekranu użytkowanika. Jeżeli logujesz się również przez swojego iPada do bankowości internetowej to proponujemy robić to przez stronę internetową.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 17 z 32 (14 400 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

Jest to bardzo słabe rozwiązanie, a logowanie się poprzez stronę (gdzie nie mogę używać touch id) jest uciążliwe. Uważam to za krok w tył Emotikon: Smutny a było już tak dobrze.

Odpowiedz
0 Lajków
danielson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2016
Wiadomość 18 z 32 (14 397 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja - automatyczne usuwanie urządzenia z zaufanych

@danielson Prosimy o aktualizację do wersji 2.0.2. Na podstawie sugestii klientów udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się to, że logowanie działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login). 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
798
173
04-09-2015
Wiadomość 19 z 32 (13 780 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

@duszek2804 @dejw Jest już nowa aktualizacja 2.0.2. Wzięlimy pod uwagę Wasze opinie i udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się to, że logowanie działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
798
173
04-09-2015
Wiadomość 20 z 32 (16 886 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Osobiście lub pocztą . 100 zł

21-03-2025
Re.: OKO dziecka

Dziękuję za odpowiedź. Wygląda na to że ING umywa ręce i niestety trzeba działać samemu Emotikon: Smutny

Ja przy rozmowie z konsultantem ING jasno im zakomunikowałem że moje oszczędności już nie będą nigdy ulokowane u

...

21-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Decyzję otrzymałem zgodnie z terminem widocznym na stronie. Aktualnie wniosek jest w oczekiwaniu na wycenę nieruchomości. 

21-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy