Odpowiedz

Nie działająca aplikacja po aktualizacji

Po ostatniej aktualizacji po kliknięciu ikony banku otrzymuje taki ekran. I nic dalej nie da sie zrobić.
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-02-2018
Wiadomość 11 z 25 (14 742 wyświetleń)

Re: Nie działająca aplikacja po aktualizacji

Potwierdzam, że występowały trudności z logowaniem. Natomiast udało nam się szybko naprawić tę sytuację. Proszę, zaloguj się jeszcze raz. Już wszystko działa prawidłowo. Przepraszam Cie za te utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 12 z 25 (14 727 wyświetleń)

Aplikacja

Wchodząc na aplikację pojawia się komunikat
„Nie udało się pobrać danych
Spróbuj ponownie „
Po odinstalowaniu jest to samo !

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-02-2018
Wiadomość 13 z 25 (14 604 wyświetleń)

Re.: Aplikacja

Spróbuj usunąć pamięć podręczną aplikacji i zmniejszyć ilość otwartych aplikacji w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69 lub wyślij wiadomość przez Moje ING.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 14 z 25 (14 596 wyświetleń)

Problemy serwerowe

Od 2-3 tygodni widzę, że czasem aplikacja ma straszne problemy z wczytywaniem. Nie ma znaczenia, czy jestem na na WiFi, czy na 4G+, aplikacja lubi wczytywać się w nieskończoność lub wywalić informację o tym, że nie można pobrać danych. 

 

Czy cierpicie na jakieś problemy wydajnościowe aktualnie ? 

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 15 z 25 (14 600 wyświetleń)

Re: Problemy serwerowe

Nasza aplikacja powinna działać sprawnie. Ważne, żeby czyścić jej pamięć podręczną oraz zamykać aplikacje działające w tle. Poprawi to jej wydajność. Cały czas pracujemy i udoskonalamy Moje ING mobile. Jeżeli w Twoim przypadku występują utrudnienia związane z pracą aplikacji, wyślij do nas zgłoszenie po zalogowaniu się do bankowości. Sprawdzimy to .

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 16 z 25 (14 583 wyświetleń)

Re: Problemy serwerowe

Jak mam się zalogować do MOJE ING, i przekazać co nie działa jak w ogóle nie da się zalogować do systemu na smartfonie i komputerze. Dzisiaj jest 15.02.2018 godzina 17:38. Ogarnijcie się, zaczynam pomału tracić cierpliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 17 z 25 (14 539 wyświetleń)

Re: Problemy serwerowe

Mieliśmy spowolnienie Mojego ING. Obecnie możesz już zalogować się do usługi i wysłać do nas wiadomość. Przepraszam Cię za utrudnienia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 18 z 25 (14 529 wyświetleń)

Nie działa aplikacja mobilna na androida

Witam,
Może ktoś mi tu pomoże, próbując zalogować się do aplikacji wyskakuje informacja o zaktualizowaniu chrome. Aktualizacja jest zrobiona wszystko jest poprawnie i niestety ciągle to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Izahor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-03-2018
Wiadomość 19 z 25 (14 478 wyświetleń)

Re.: Nie działa aplikacja mobilna na androida

To samo dzieje się u mnie.
Odpowiedz
0 Lajków
rstraszewski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-03-2018
Wiadomość 20 z 25 (14 417 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy