Odpowiedz

Nie działająca aplikacja po aktualizacji

Po ostatniej aktualizacji po kliknięciu ikony banku otrzymuje taki ekran. I nic dalej nie da sie zrobić.
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-02-2018
Wiadomość 11 z 25 (14 666 wyświetleń)

Re: Nie działająca aplikacja po aktualizacji

Potwierdzam, że występowały trudności z logowaniem. Natomiast udało nam się szybko naprawić tę sytuację. Proszę, zaloguj się jeszcze raz. Już wszystko działa prawidłowo. Przepraszam Cie za te utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 12 z 25 (14 651 wyświetleń)

Aplikacja

Wchodząc na aplikację pojawia się komunikat
„Nie udało się pobrać danych
Spróbuj ponownie „
Po odinstalowaniu jest to samo !

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-02-2018
Wiadomość 13 z 25 (14 528 wyświetleń)

Re.: Aplikacja

Spróbuj usunąć pamięć podręczną aplikacji i zmniejszyć ilość otwartych aplikacji w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69 lub wyślij wiadomość przez Moje ING.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 14 z 25 (14 520 wyświetleń)

Problemy serwerowe

Od 2-3 tygodni widzę, że czasem aplikacja ma straszne problemy z wczytywaniem. Nie ma znaczenia, czy jestem na na WiFi, czy na 4G+, aplikacja lubi wczytywać się w nieskończoność lub wywalić informację o tym, że nie można pobrać danych. 

 

Czy cierpicie na jakieś problemy wydajnościowe aktualnie ? 

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 15 z 25 (14 524 wyświetleń)

Re: Problemy serwerowe

Nasza aplikacja powinna działać sprawnie. Ważne, żeby czyścić jej pamięć podręczną oraz zamykać aplikacje działające w tle. Poprawi to jej wydajność. Cały czas pracujemy i udoskonalamy Moje ING mobile. Jeżeli w Twoim przypadku występują utrudnienia związane z pracą aplikacji, wyślij do nas zgłoszenie po zalogowaniu się do bankowości. Sprawdzimy to .

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 16 z 25 (14 507 wyświetleń)

Re: Problemy serwerowe

Jak mam się zalogować do MOJE ING, i przekazać co nie działa jak w ogóle nie da się zalogować do systemu na smartfonie i komputerze. Dzisiaj jest 15.02.2018 godzina 17:38. Ogarnijcie się, zaczynam pomału tracić cierpliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 17 z 25 (14 463 wyświetleń)

Re: Problemy serwerowe

Mieliśmy spowolnienie Mojego ING. Obecnie możesz już zalogować się do usługi i wysłać do nas wiadomość. Przepraszam Cię za utrudnienia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 18 z 25 (14 453 wyświetleń)

Nie działa aplikacja mobilna na androida

Witam,
Może ktoś mi tu pomoże, próbując zalogować się do aplikacji wyskakuje informacja o zaktualizowaniu chrome. Aktualizacja jest zrobiona wszystko jest poprawnie i niestety ciągle to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Izahor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-03-2018
Wiadomość 19 z 25 (14 402 wyświetleń)

Re.: Nie działa aplikacja mobilna na androida

To samo dzieje się u mnie.
Odpowiedz
0 Lajków
rstraszewski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-03-2018
Wiadomość 20 z 25 (14 341 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Tak, wczoraj dostaliśmy informację o zakończonej analizie i wstępną decyzję. Ja śledzę wpisy o ich czasach procesowych i były zgodne ze stanem faktycznym. Dzisiaj nadal są wnioski z 4.03 - czas analiz...

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy