Odpowiedz

Nie działająca aplikacja po aktualizacji

Po ostatniej aktualizacji po kliknięciu ikony banku otrzymuje taki ekran. I nic dalej nie da sie zrobić.
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-02-2018
Wiadomość 11 z 25 (16 750 wyświetleń)

Re: Nie działająca aplikacja po aktualizacji

Potwierdzam, że występowały trudności z logowaniem. Natomiast udało nam się szybko naprawić tę sytuację. Proszę, zaloguj się jeszcze raz. Już wszystko działa prawidłowo. Przepraszam Cie za te utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 12 z 25 (16 735 wyświetleń)

Aplikacja

Wchodząc na aplikację pojawia się komunikat
„Nie udało się pobrać danych
Spróbuj ponownie „
Po odinstalowaniu jest to samo !

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-02-2018
Wiadomość 13 z 25 (16 612 wyświetleń)

Re.: Aplikacja

Spróbuj usunąć pamięć podręczną aplikacji i zmniejszyć ilość otwartych aplikacji w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69 lub wyślij wiadomość przez Moje ING.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 14 z 25 (16 604 wyświetleń)

Problemy serwerowe

Od 2-3 tygodni widzę, że czasem aplikacja ma straszne problemy z wczytywaniem. Nie ma znaczenia, czy jestem na na WiFi, czy na 4G+, aplikacja lubi wczytywać się w nieskończoność lub wywalić informację o tym, że nie można pobrać danych. 

 

Czy cierpicie na jakieś problemy wydajnościowe aktualnie ? 

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 15 z 25 (16 608 wyświetleń)

Re: Problemy serwerowe

Nasza aplikacja powinna działać sprawnie. Ważne, żeby czyścić jej pamięć podręczną oraz zamykać aplikacje działające w tle. Poprawi to jej wydajność. Cały czas pracujemy i udoskonalamy Moje ING mobile. Jeżeli w Twoim przypadku występują utrudnienia związane z pracą aplikacji, wyślij do nas zgłoszenie po zalogowaniu się do bankowości. Sprawdzimy to .

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 16 z 25 (16 591 wyświetleń)

Re: Problemy serwerowe

Jak mam się zalogować do MOJE ING, i przekazać co nie działa jak w ogóle nie da się zalogować do systemu na smartfonie i komputerze. Dzisiaj jest 15.02.2018 godzina 17:38. Ogarnijcie się, zaczynam pomału tracić cierpliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 17 z 25 (16 547 wyświetleń)

Re: Problemy serwerowe

Mieliśmy spowolnienie Mojego ING. Obecnie możesz już zalogować się do usługi i wysłać do nas wiadomość. Przepraszam Cię za utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 18 z 25 (16 537 wyświetleń)

Nie działa aplikacja mobilna na androida

Witam,
Może ktoś mi tu pomoże, próbując zalogować się do aplikacji wyskakuje informacja o zaktualizowaniu chrome. Aktualizacja jest zrobiona wszystko jest poprawnie i niestety ciągle to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Izahor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-03-2018
Wiadomość 19 z 25 (16 486 wyświetleń)

Re.: Nie działa aplikacja mobilna na androida

To samo dzieje się u mnie.
Odpowiedz
0 Lajków
rstraszewski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-03-2018
Wiadomość 20 z 25 (16 425 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy