Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Jest awaria, trzeba czekać.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 21 z 25 (14 656 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Potwierdzamy, że występują trudności w działaniu naszej aplikacji od godzin porannych. Nie są to zaplanowane prace serwisowe. Już działamy, aby to naprawić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 22 z 25 (14 650 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

najlepsze iz aplikacja pisze aby zaktualizowac Chrome do nowszej wersji, ktora ... nie istnieje. Kto wam pisal obsluge bledow? Strona desktopowa tez lezy, co ciekawe zostalo wlaczone logowanie przez stara strone i dziala stary interfejs. Moze juz tak zostawcie i nie naprawiajcie? Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 23 z 25 (14 638 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Dokładnie, aplikacja leży, logowanie przez stronę internetowa leży. 3 dni wisiały pieniądze których już nie miałem na stronie i aplikacji. Poprawcie to.

Odpowiedz
0 Lajków
G3orG3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-03-2018
Wiadomość 24 z 25 (14 620 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Dzisiaj rano Moje ING mobile nie działało prawidłowo. Komunikat o aktualizacji był wynikiem tych trudności. Przed godziną 10:00 udało nam się to naprawić. 
Sprawdźcie u was, czy aplikacja działa już prawidłowo.

G3orG3 czy historia transakcji w Moim ING wyświetla się u Ciebie błędnie? Napisz nam więcej szczegółów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 25 z 25 (14 584 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Priority Pass - limit wejść

Dzień dobry, 

mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.

Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US

...

04-01-2025
Karta kredytowa

Proszę o pomoc. Pracodawca spóźnia się z wypłatą i dlatego spłacę kartę kredytową z opóźnieniem 1 dniowym. Co w takiej sytuacji? Pozdrawiam serdecznie

03-01-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,

 

mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.

Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t

...

03-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy