Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Jest awaria, trzeba czekać.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 21 z 25 (14 592 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Potwierdzamy, że występują trudności w działaniu naszej aplikacji od godzin porannych. Nie są to zaplanowane prace serwisowe. Już działamy, aby to naprawić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
217
07-06-2017
Wiadomość 22 z 25 (14 586 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

najlepsze iz aplikacja pisze aby zaktualizowac Chrome do nowszej wersji, ktora ... nie istnieje. Kto wam pisal obsluge bledow? Strona desktopowa tez lezy, co ciekawe zostalo wlaczone logowanie przez stara strone i dziala stary interfejs. Moze juz tak zostawcie i nie naprawiajcie? Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 23 z 25 (14 574 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Dokładnie, aplikacja leży, logowanie przez stronę internetowa leży. 3 dni wisiały pieniądze których już nie miałem na stronie i aplikacji. Poprawcie to.

Odpowiedz
0 Lajków
G3orG3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-03-2018
Wiadomość 24 z 25 (14 556 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Dzisiaj rano Moje ING mobile nie działało prawidłowo. Komunikat o aktualizacji był wynikiem tych trudności. Przed godziną 10:00 udało nam się to naprawić. 
Sprawdźcie u was, czy aplikacja działa już prawidłowo.

G3orG3 czy historia transakcji w Moim ING wyświetla się u Ciebie błędnie? Napisz nam więcej szczegółów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
217
07-06-2017
Wiadomość 25 z 25 (14 520 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Ubezpieczenie spłaty kredytu hipotecznego

Przymierzam się do kredytu hipotecznego i w ramach rozpoznania ofert banków staram się zrozumieć warunki niezbędne do uzyskania obniżonego oprocentowania w ofercie specjalnej 'Mieszkaj wygodnie na swo...

11-12-2024
Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.

11-12-2024
Polska bezgotówkowa

Mam JDG i zastanawiam się, czy w ramach Polskiej Bezgotówkowej mogę dostać terminal, czy to raczej dla większych firm?

11-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy