18-07-2017 01:07
18-07-2017 11:47
19-07-2017 06:13
Jeżeli chodzi o problem z włączeniem naszej aplikacji czy próbowałeś wyłączyć inne aplikacje działające w tle? Jeżeli po zwolnieniu pamięci wewnętrznej nadal nie będziesz mógł włączyć aplikacji, napisz do nas przez Moje ING lub zadzwoń 32 357 00 69.
Jeżeli chodzi o powiadomienia, to przychodzą pomimo wyłączenia ich w aplikacji? Jeżeli tak, to spróbuj:
Jeżeli te czynności nie pomogą, skontaktuj się z nami.
28-07-2017 22:20
23-08-2017 11:58
Mam co jakiś czas ten sam błąd. Wg mnie aplikacja się po prostu zawiesza, ponieważ wystarczy wymusić jej zamknięcie w ustawieniach aplikacji i uruchomić ponownie - wtedy działa jakby nigdy nic....
Telefon LG G6.
Wniosek - aplikacja do poprawy
24-08-2017 10:28
24-08-2017 11:35
@TymcioMototola (Lenovo) Moto G5 Plus.
Z tego co widziałem w tym temacie, aplikacja potrafi się przyciąć też innym użytkownikom.
I mogę potwierdzić, że po wymuszeniu zamknięcia aplikacji / restarcie telefonu problem znika.
Może powinniście sprawdzić, czy gdzieś w kodzie po jakiejś nieudanej próbie połączenia z serwerem aplikacja się nie zakleszcza.
Nie wiem jak aplikacja jest zbudowana, ale raczej serwis odpowiedzialny za powiadomienia Push osobno trzyma połączenie z serwerem, dlatego mimo zawieszenia aplikacji, powiadomienia dalej działały.
Gdyby trzeba było coś jeszcze sprawdzić, dajcie znać
24-08-2017 11:50
@Skor_X, @HansHawk - Jeśli aplikacja się zawiesza to spróbujcie usunąć pamięć podręczną aplikacji i zmniejszyć ilość otwartych aplikacji w tle. W sytuacji kiedy to nie pomoże, skontaktujcie się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69 lub wyślijcie wiadomość przez Moje ING.
29-08-2017 17:25
Robiłem to kilkakrotnie już wcześniej. Nic to nie daje, a i kartę Mastercard w telefonie, trzeba od nowa aktywować :-(
30-08-2017 17:51
Prosimy w takim razie napisz do nas przez Moje ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024