02-03-2018 08:51
02-03-2018 08:56
Potwierdzamy, że występują trudności w działaniu naszej aplikacji od godzin porannych. Nie są to zaplanowane prace serwisowe. Już działamy, aby to naprawić.
02-03-2018 09:05
najlepsze iz aplikacja pisze aby zaktualizowac Chrome do nowszej wersji, ktora ... nie istnieje. Kto wam pisal obsluge bledow? Strona desktopowa tez lezy, co ciekawe zostalo wlaczone logowanie przez stara strone i dziala stary interfejs. Moze juz tak zostawcie i nie naprawiajcie?
02-03-2018 09:27
Dokładnie, aplikacja leży, logowanie przez stronę internetowa leży. 3 dni wisiały pieniądze których już nie miałem na stronie i aplikacji. Poprawcie to.
02-03-2018 12:34
Dzisiaj rano Moje ING mobile nie działało prawidłowo. Komunikat o aktualizacji był wynikiem tych trudności. Przed godziną 10:00 udało nam się to naprawić.
Sprawdźcie u was, czy aplikacja działa już prawidłowo.
G3orG3 czy historia transakcji w Moim ING wyświetla się u Ciebie błędnie? Napisz nam więcej szczegółów.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz