Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Jest awaria, trzeba czekać.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 21 z 25 (15 487 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Potwierdzamy, że występują trudności w działaniu naszej aplikacji od godzin porannych. Nie są to zaplanowane prace serwisowe. Już działamy, aby to naprawić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 22 z 25 (15 481 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

najlepsze iz aplikacja pisze aby zaktualizowac Chrome do nowszej wersji, ktora ... nie istnieje. Kto wam pisal obsluge bledow? Strona desktopowa tez lezy, co ciekawe zostalo wlaczone logowanie przez stara strone i dziala stary interfejs. Moze juz tak zostawcie i nie naprawiajcie? Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 23 z 25 (15 469 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Dokładnie, aplikacja leży, logowanie przez stronę internetowa leży. 3 dni wisiały pieniądze których już nie miałem na stronie i aplikacji. Poprawcie to.

Odpowiedz
0 Lajków
G3orG3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-03-2018
Wiadomość 24 z 25 (15 451 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Dzisiaj rano Moje ING mobile nie działało prawidłowo. Komunikat o aktualizacji był wynikiem tych trudności. Przed godziną 10:00 udało nam się to naprawić. 
Sprawdźcie u was, czy aplikacja działa już prawidłowo.

G3orG3 czy historia transakcji w Moim ING wyświetla się u Ciebie błędnie? Napisz nam więcej szczegółów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 25 z 25 (15 415 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Planet cash wplata blik

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie. 

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.

09-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy