02-03-2018 08:51
02-03-2018 08:56
Potwierdzamy, że występują trudności w działaniu naszej aplikacji od godzin porannych. Nie są to zaplanowane prace serwisowe. Już działamy, aby to naprawić.
02-03-2018 09:05
najlepsze iz aplikacja pisze aby zaktualizowac Chrome do nowszej wersji, ktora ... nie istnieje. Kto wam pisal obsluge bledow? Strona desktopowa tez lezy, co ciekawe zostalo wlaczone logowanie przez stara strone i dziala stary interfejs. Moze juz tak zostawcie i nie naprawiajcie? ![]()
02-03-2018 09:27
Dokładnie, aplikacja leży, logowanie przez stronę internetowa leży. 3 dni wisiały pieniądze których już nie miałem na stronie i aplikacji. Poprawcie to.
02-03-2018 12:34
Dzisiaj rano Moje ING mobile nie działało prawidłowo. Komunikat o aktualizacji był wynikiem tych trudności. Przed godziną 10:00 udało nam się to naprawić.
Sprawdźcie u was, czy aplikacja działa już prawidłowo.
G3orG3 czy historia transakcji w Moim ING wyświetla się u Ciebie błędnie? Napisz nam więcej szczegółów.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |