Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Jest awaria, trzeba czekać.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 21 z 25 (15 600 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Potwierdzamy, że występują trudności w działaniu naszej aplikacji od godzin porannych. Nie są to zaplanowane prace serwisowe. Już działamy, aby to naprawić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 22 z 25 (15 594 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

najlepsze iz aplikacja pisze aby zaktualizowac Chrome do nowszej wersji, ktora ... nie istnieje. Kto wam pisal obsluge bledow? Strona desktopowa tez lezy, co ciekawe zostalo wlaczone logowanie przez stara strone i dziala stary interfejs. Moze juz tak zostawcie i nie naprawiajcie? Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 23 z 25 (15 582 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Dokładnie, aplikacja leży, logowanie przez stronę internetowa leży. 3 dni wisiały pieniądze których już nie miałem na stronie i aplikacji. Poprawcie to.

Odpowiedz
0 Lajków
G3orG3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-03-2018
Wiadomość 24 z 25 (15 564 wyświetleń)

Re: Nie działa aplikacja mobilna na androida

Dzisiaj rano Moje ING mobile nie działało prawidłowo. Komunikat o aktualizacji był wynikiem tych trudności. Przed godziną 10:00 udało nam się to naprawić. 
Sprawdźcie u was, czy aplikacja działa już prawidłowo.

G3orG3 czy historia transakcji w Moim ING wyświetla się u Ciebie błędnie? Napisz nam więcej szczegółów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 25 z 25 (15 528 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy