Odpowiedz

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Cześć, chciałem zgłosić że Wasza aplikacja w dniu dzisiejszym przeszła samą siebie. Chciałem zrobić przelew z datą przyszłą, a wyszedł z dzisiejszą. Dodatkowo dziś mi się zlagowała, jak chciałem przesunąć palcem w dół/górę lub wejść w rachunek to aplikacja wariowała na ekranie pojawił się efekt drżenia. I żeby nie było tak kolorowo to jeszcze nie można z zakładki "przelewy" cofnąć się do ekranu początkowego. A i pisanie w Moim ING na czacie też jest wyzwaniem, problem polega na tym że jakim słowie zrobiłem błąd, więc chciałem to poprawić. Usunąłem literę a poddaniu nowej we właściwym miejscu litera przeskoczyła na koniec wiadomości.

Wasza aplikacja nie jest najlepsza pod kontem stabilności, ale jak dla mnie jest intuicyjna więc z niej korzystam. Ostatnio było z nią już wszystko ok, ale jak widać po ostatniej aktualizacji (zmiana szaty graficznej) ktoś coś s***olił - przepraszam za to słowo, ale inaczej nie da się określić tego co teraz się dzieje z aplikacją.

Nagrałem filmik jak się zachowuje wasza aplikacja, chętnie udostępnię go bezpośrednio do banku.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Karlo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
6
02-05-2020
Wiadomość 71 z 76 (5 175 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Proszę, napisz do nas wiadomość w bankowości inetrnetowej. Dodaj film jako załącznik. Przekażemy Twoją wiadomość osobą, które pracują nad aplikacją mobilną.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 72 z 76 (5 169 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Pisałem na czacie, chciałem oddać jako załącznik ale:

"Nie udało się dodać pliku. Plik ma niepoprawny format. Akceptowalne formaty to doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt, csv, bmp, gif, png, jpg, jpeg, ppt, pptx, odt, ods, odp, heic"

Masz na to jakieś rozwiązanie? Nie chce przesyłać pliku na którym widać moje salda na kontach.

Odpowiedz
0 Lajków
Karlo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
6
02-05-2020
Wiadomość 73 z 76 (5 158 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Innych załączników nie dodasz, ale opisz nam szczegółowo, co dzieje się z aplikacją w bankowości internetowej w zakładce „Wiadomości”. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 74 z 76 (5 154 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Czy problem z uruchomieniem aplikacji na androidzie 5.1 zostal usuniety? ... Jezeli tak - w jaki sposob mam sie zalogowac, bo w moim przypadku do momentu zalogowania jest wszystko ok, potem pojawia sie komunikat o pobieraniu wiekszej ilosci danych dla aplikacji i na tym ladowanie sie konczy... Dodam tylko, ze urzadzenie podlaczone jest do sieci wifi, inaczej nie ma mozliwosci oraz ze na tym samym urzadzeniu z androidem 6.0 chodzi(ło) bez problemu... W zalaczniku zrzut ekranu w miejscu gdzie aplikacja sie zawiesza. 

Odpowiedz
0 Lajków
djzloty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-05-2020
Wiadomość 75 z 76 (5 137 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

djzloty Niestety usterka na urządzeniach z system Android 5.0 oraz 5.1 nadal występuje Emotikon: Smutny Pracujemy nad jej usunięciem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 76 z 76 (5 121 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Doładowanie telefonu w ORANGE

Czy można w aplikacji uwolnić kwotę doładowania telefonu w sieci ORANGE i wprowadzić możliwość jej wpisania ręcznie?

Teraz jest lista doładowań, która nie pasuje do aktualnych cen pakietów. Mam pakiet

...

10-02-2025
Problem z MojeID

Witam, próbuję się zalogować za pomocą profilu zaufanego poprzez bank i wyskakuje po wybraniu banku błąd Moje ID " Wystąpił błąd, Przepraszamy coś poszło nie tak, identyfikator problemu176334344949966

...

10-02-2025
Re: Re.: Przelew a komornik

Dzień Dobry 

W tym tygodniu czekam na przelew, który nie będzie większy od kwoty wolnej od zajęcia na rachunku bankowym. Kwoty wolnej od zajęcia też jeszcze nie wykorzystałem w tym miesiącu. Czy przych

...

10-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy