Odpowiedz

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Czy mają może Państwo nowe informacje w tej sprawie? Obecnie jest to dla mnie duże utrudnienie, gdyż próbowałem przeinstalować aplikację i nie mogę korzystać ani z NFC ani z przelewów BLIK na telefon. Android 5.0.1. Jesli to potrwa dłuższy okres to zainstaluje googlepay a obecnie wolalbym tego nie robic, jesli problem zostanie szybko rozwiązany.

Odpowiedz
0 Lajków
Napieracz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-02-2020
Wiadomość 51 z 76 (4 753 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Mam ten sam problem na telefonie P-8 z androidem 5.0.1. od kilku dni nie mogę sie zalogować do banku aplikacja nie uruchamia się .... pytanie jak długo taka sytuacja jeszcze potrwa ?

 

Odpowiedz
0 Lajków
kwinto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
14-02-2020
Wiadomość 52 z 76 (4 727 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Faktycznie po aktualizacji aplikacji zauważyliśmy, że taki kłopot może się pojawiać. Zgłosiliśmy już to do naszych specjalistów. Pracujemy nad rozwiązaniem. Nie mamy jeszcze dokładnej daty wyprowadzenia tego błędu. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 53 z 76 (4 691 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Mam raczej wrazenie ze olewacie temat bo brak dostepu trwa juz prawie tydzien no chyba ze wasi specjaliści są wyjątkowo słabi w te klocki .... jezeli do poniedzialku aplikacja nie ruszy likwiduje konto firmowe i prywatne i zegnam sie z wami na zawsze Alior czeka z otwartymi rekami i pakietem powitalnym
Odpowiedz
0 Lajków
kwinto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
14-02-2020
Wiadomość 54 z 76 (4 683 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

@kwinto Nie nie, w żadnym wypadku nie lekceważymy tej sprawy. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważnym narzędziem do kontroli nad finansami jest aplikacja bankowa- zwłaszcza w 2020 roku. Zaręczam, że nasi specjaliści pilnie pracują nad tą sprawą. Błąd wyprowadzimy najszybciej, jak będzie to możliwe, jednak wciąż nie jestem w stanie powiedzieć Ci, kiedy to dokładnie będzie. Oczywiście możesz korzystać z Mojego ING nawet w urządzeniach mobilnych- przez przeglądarkę internetową. Mam nadzieję, że ta sytuacja jednak nie wpłynie na nasze relacje Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 55 z 76 (4 646 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Korzystanie z aplikacji przez przeglądarkę internetową oczywiście że jest możliwe,ale bardzo czasochłonne i właśnie chyba po to stworzyliście aplikację mobilną.

Szkoda tylko że nie bardzo umiecie "zapanować nad własnym dzieckiem." i już drugi tydzień wciskacie nam tutaj kit że wasi specjaliści usilnie pracują nad naprawą problemu ..... przykro mi ale żadnych efektów tej pracy nie widzę.

Odpowiedz
0 Lajków
kwinto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
14-02-2020
Wiadomość 56 z 76 (4 621 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Minęły kolejne dea dni,apka nie działa dalej ..... tak wiem prosze nie odpowiadać usilnie pracujecie nad rozwiązaniami tego problemu .... brawo Wy
Odpowiedz
0 Lajków
kwinto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
14-02-2020
Wiadomość 57 z 76 (4 571 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

@kwinto zaczęliśmy udostępniać naszą aplikację w wersji 3.3.1, która eliminuje wszystkie błędy. Najpóźniej do poniedziałku powinna być ona dostępna na wszystkich urządzeniach. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 58 z 76 (4 541 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Nadal nie działa... Wersja 3.3.1, telefon Honor 7, android 5.0.2. Aplikacja przeinstalowana, telefon resetowany. Nic. Nadal wyłącza się po ekranie startowym.

Odpowiedz
0 Lajków
althazaar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
21-02-2020
Wiadomość 59 z 76 (4 527 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Niestety, muszę potwierdzić, że problem nie ustąpił. Telefon huawei p8, android 5.0.1. Obecnie przez NFC muszę płacić przez googlepay(o dziwo znacznie reaguje na terminale, niż Państwa aplikacja), nadal nie moge zrobić płatności przez BLIK ani przelewów na telefon BLIK. Naprawdę nie mam ochoty bawić się w logowanie na przeglądarce Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Napieracz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-02-2020
Wiadomość 60 z 76 (4 494 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy