14-02-2020 11:09
Czy mają może Państwo nowe informacje w tej sprawie? Obecnie jest to dla mnie duże utrudnienie, gdyż próbowałem przeinstalować aplikację i nie mogę korzystać ani z NFC ani z przelewów BLIK na telefon. Android 5.0.1. Jesli to potrwa dłuższy okres to zainstaluje googlepay a obecnie wolalbym tego nie robic, jesli problem zostanie szybko rozwiązany.
14-02-2020 21:01
Mam ten sam problem na telefonie P-8 z androidem 5.0.1. od kilku dni nie mogę sie zalogować do banku aplikacja nie uruchamia się .... pytanie jak długo taka sytuacja jeszcze potrwa ?
15-02-2020 13:18
Faktycznie po aktualizacji aplikacji zauważyliśmy, że taki kłopot może się pojawiać. Zgłosiliśmy już to do naszych specjalistów. Pracujemy nad rozwiązaniem. Nie mamy jeszcze dokładnej daty wyprowadzenia tego błędu.
15-02-2020 19:09
17-02-2020 12:25
@kwinto Nie nie, w żadnym wypadku nie lekceważymy tej sprawy. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważnym narzędziem do kontroli nad finansami jest aplikacja bankowa- zwłaszcza w 2020 roku. Zaręczam, że nasi specjaliści pilnie pracują nad tą sprawą. Błąd wyprowadzimy najszybciej, jak będzie to możliwe, jednak wciąż nie jestem w stanie powiedzieć Ci, kiedy to dokładnie będzie. Oczywiście możesz korzystać z Mojego ING nawet w urządzeniach mobilnych- przez przeglądarkę internetową. Mam nadzieję, że ta sytuacja jednak nie wpłynie na nasze relacje
18-02-2020 08:36
Korzystanie z aplikacji przez przeglądarkę internetową oczywiście że jest możliwe,ale bardzo czasochłonne i właśnie chyba po to stworzyliście aplikację mobilną.
Szkoda tylko że nie bardzo umiecie "zapanować nad własnym dzieckiem." i już drugi tydzień wciskacie nam tutaj kit że wasi specjaliści usilnie pracują nad naprawą problemu ..... przykro mi ale żadnych efektów tej pracy nie widzę.
20-02-2020 14:36
21-02-2020 15:56
@kwinto zaczęliśmy udostępniać naszą aplikację w wersji 3.3.1, która eliminuje wszystkie błędy. Najpóźniej do poniedziałku powinna być ona dostępna na wszystkich urządzeniach.
21-02-2020 20:05
Nadal nie działa... Wersja 3.3.1, telefon Honor 7, android 5.0.2. Aplikacja przeinstalowana, telefon resetowany. Nic. Nadal wyłącza się po ekranie startowym.
22-02-2020 14:13
Niestety, muszę potwierdzić, że problem nie ustąpił. Telefon huawei p8, android 5.0.1. Obecnie przez NFC muszę płacić przez googlepay(o dziwo znacznie reaguje na terminale, niż Państwa aplikacja), nadal nie moge zrobić płatności przez BLIK ani przelewów na telefon BLIK. Naprawdę nie mam ochoty bawić się w logowanie na przeglądarce
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024