Odpowiedz
Highlighted

Re: Nie działa płatność telefonem

@ROB Opcję "Wiadomości" znajdziesz:

- w Moim ING przez przeglądarkę w komputerze; górny, prawy róg ekranu,
- w aplikacji mobilnej; kliknij proszę trzy poziome kreski w prawym rogu ekranu. W menu wybierz opcję "wiadomości".


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
132
28
26-11-2018
Wiadomość 41 z 76 (1 687 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją mobilna

Spróbuj odinstalować aplikacje i zainstalować na nowo , to powinno pomóc
Odpowiedz
0 Lajków
Waterpolo
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
27
1
18-11-2019
Wiadomość 42 z 76 (1 678 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie działa płatność telefonem

Ja naiwny opcji wyślij wiadomość szukałem w zakładce kontakt wydawało mi się to logiczne okazuje się że chyba nie do końca tak jest Emotikon: Szczęśliwy Wiadomości to info z banku a wyślij wiadomość to myślałem że zakładka kontakt i pomoc...

Odinstalowywałem, instalowałem bez zmian.

Odpowiedz
0 Lajków
ROB
ROB
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
18
0
25-02-2017
Wiadomość 43 z 76 (1 654 wyświetleń)
Highlighted

Logowanie do aplikacji

Czy ING robi jakieś prace konserwacyjne aplikacji? Cały weekend 25-26.01 nie mogłam zalogować się do apki ani użyć blika. PIN odrzucany jest za każdym razem.
Odpowiedz
0 Lajków
leksigal
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
27-01-2020
Wiadomość 44 z 76 (1 850 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Logowanie do aplikacji

Może został zablokowany dostęp do konta przez błędnie wpisanie 3 razy hasła. Bo mi aplikacja działała normalnie i z blika też korzystałem .
Odpowiedz
0 Lajków
Waterpolo
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
27
1
18-11-2019
Wiadomość 45 z 76 (1 825 wyświetleń)
Highlighted

Re: Logowanie do aplikacji

leksigal Nie mieliśmy prac serwisowych w ubiegły weekend. Czy próbowałaś zmienić PIN do aplikacji na jej ekranie za pomocą opcji: ,,Nie pamiętam kodu PIN".

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
625
128
07-06-2017
Wiadomość 46 z 76 (1 733 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją mobilna

Witam,
wczoraj pojawił się u mnie problem z zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Nie otwiera mi się nic. Na chwilę pojawia się Lew żeby po chwili zniknąć. Odinstalowałam i zainstalowałam aplikację kilkakrotnie, za każdym razem czyszcząc pamieć podręczną sklepu play, nic nie pomogło Emotikon: Smutny Nie łączy się zarówno kiedy korzystam z pakietu internetu jak i wi-fi. Czy mają Państwo jeszcze jakiś pomysł na to jak dostać się aplikacji? 
Telefon Huawei P8 lite.

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży
Nowy w branży icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 47 z 76 (1 364 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

@agnes1 Jeśli masz system Android 5.1 to obecnie mamy zgłoszenie, że pojawił się tam błąd. Pracujemy już nad rozwiązaniem. Daj nam znać, jaką masz wersję systemu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
446
130
25-03-2016
Wiadomość 48 z 76 (1 361 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Moja wersja systemu to 5.0.1

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży
Nowy w branży icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 49 z 76 (1 347 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za niedogodności. Do Mojego ING możesz się logować przez przeglądarkę internetową. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
59
15
23-04-2018
Wiadomość 50 z 76 (1 308 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

W najbliższym czasie nie planujemy udostępnienia takiej funkcji. Możliwe, że pojawi się w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni, to damy o tym znać naszym klientom. 

24-09-2020
Re: Re.: Aktywacja karty

Przez społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Tutaj nie mogę się odnieść do Twojego wpisu. Jeżeli jest to odnowiona karta (stara traci ważność), to aktywujesz ją w bankomac

...

24-09-2020
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Dziękuję za informację i liczę, że w niedługim czasie pojawią się możliwości płacenia zegarkami Samsung z systemem Tizen. Pozdrawiam.

23-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy