Witam, chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefonie i przyznam że już poważnie zaczyna mnie to frustrować !!!! Zewsząd atakują mnie reklamy ING mówiące o tym jakie to bank możliwości stwarza ażeby klienci mogli być mobilni, może watro nadmienić że
Witam, niestety mam ten sam problem. Wersja mojego systemu to 5.0.1. To już kolejny problem uniemożliwiający pełne korzystanie z aplikacji w ostatnim czasie.
Witam, wczoraj pojawił się u mnie problem z zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Nie otwiera mi się nic. Na chwilę pojawia się Lew żeby po chwili zniknąć. Odinstalowałam i zainstalowałam aplikację kilkakrotnie, za każdym razem czyszcząc pamieć podręczną sklepu play, nic nie pomogło Nie łączy się zarówno kiedy korzystam z pakietu internetu jak i wi-fi. Czy mają Państwo jeszcze jakiś pomysł na to jak