17-01-2020 12:28
@ROB Opcję "Wiadomości" znajdziesz:
- w Moim ING przez przeglądarkę w komputerze; górny, prawy róg ekranu,
- w aplikacji mobilnej; kliknij proszę trzy poziome kreski w prawym rogu ekranu. W menu wybierz opcję "wiadomości".
17-01-2020 20:36
18-01-2020 11:13
Ja naiwny opcji wyślij wiadomość szukałem w zakładce kontakt wydawało mi się to logiczne okazuje się że chyba nie do końca tak jest Wiadomości to info z banku a wyślij wiadomość to myślałem że zakładka kontakt i pomoc...
Odinstalowywałem, instalowałem bez zmian.
27-01-2020 05:49
27-01-2020 11:13
27-01-2020 20:39
leksigal Nie mieliśmy prac serwisowych w ubiegły weekend. Czy próbowałaś zmienić PIN do aplikacji na jej ekranie za pomocą opcji: ,,Nie pamiętam kodu PIN".
12-02-2020 08:07
Witam,
wczoraj pojawił się u mnie problem z zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Nie otwiera mi się nic. Na chwilę pojawia się Lew żeby po chwili zniknąć. Odinstalowałam i zainstalowałam aplikację kilkakrotnie, za każdym razem czyszcząc pamieć podręczną sklepu play, nic nie pomogło Nie łączy się zarówno kiedy korzystam z pakietu internetu jak i wi-fi. Czy mają Państwo jeszcze jakiś pomysł na to jak dostać się aplikacji?
Telefon Huawei P8 lite.
12-02-2020 08:19
@agnes1 Jeśli masz system Android 5.1 to obecnie mamy zgłoszenie, że pojawił się tam błąd. Pracujemy już nad rozwiązaniem. Daj nam znać, jaką masz wersję systemu.
12-02-2020 09:44
Moja wersja systemu to 5.0.1
13-02-2020 09:51
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za niedogodności. Do Mojego ING możesz się logować przez przeglądarkę internetową.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |