Odpowiedz

Re: Nie działa płatność telefonem

@ROB Opcję "Wiadomości" znajdziesz:

- w Moim ING przez przeglądarkę w komputerze; górny, prawy róg ekranu,
- w aplikacji mobilnej; kliknij proszę trzy poziome kreski w prawym rogu ekranu. W menu wybierz opcję "wiadomości".


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 41 z 76 (9 588 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją mobilna

Spróbuj odinstalować aplikacje i zainstalować na nowo , to powinno pomóc
Odpowiedz
0 Lajków
Waterpolo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
1
18-11-2019
Wiadomość 42 z 76 (9 579 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność telefonem

Ja naiwny opcji wyślij wiadomość szukałem w zakładce kontakt wydawało mi się to logiczne okazuje się że chyba nie do końca tak jest Emotikon: Szczęśliwy Wiadomości to info z banku a wyślij wiadomość to myślałem że zakładka kontakt i pomoc...

Odinstalowywałem, instalowałem bez zmian.

Odpowiedz
0 Lajków
ROB
ROB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
25-02-2017
Wiadomość 43 z 76 (9 555 wyświetleń)

Logowanie do aplikacji

Czy ING robi jakieś prace konserwacyjne aplikacji? Cały weekend 25-26.01 nie mogłam zalogować się do apki ani użyć blika. PIN odrzucany jest za każdym razem.
Odpowiedz
0 Lajków
leksigal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-01-2020
Wiadomość 44 z 76 (9 751 wyświetleń)

Re.: Logowanie do aplikacji

Może został zablokowany dostęp do konta przez błędnie wpisanie 3 razy hasła. Bo mi aplikacja działała normalnie i z blika też korzystałem .
Odpowiedz
0 Lajków
Waterpolo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
1
18-11-2019
Wiadomość 45 z 76 (9 726 wyświetleń)

Re: Logowanie do aplikacji

leksigal Nie mieliśmy prac serwisowych w ubiegły weekend. Czy próbowałaś zmienić PIN do aplikacji na jej ekranie za pomocą opcji: ,,Nie pamiętam kodu PIN".



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 46 z 76 (9 634 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją mobilna

Witam,
wczoraj pojawił się u mnie problem z zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Nie otwiera mi się nic. Na chwilę pojawia się Lew żeby po chwili zniknąć. Odinstalowałam i zainstalowałam aplikację kilkakrotnie, za każdym razem czyszcząc pamieć podręczną sklepu play, nic nie pomogło Emotikon: Smutny Nie łączy się zarówno kiedy korzystam z pakietu internetu jak i wi-fi. Czy mają Państwo jeszcze jakiś pomysł na to jak dostać się aplikacji? 
Telefon Huawei P8 lite.

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 47 z 76 (9 265 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

@agnes1 Jeśli masz system Android 5.1 to obecnie mamy zgłoszenie, że pojawił się tam błąd. Pracujemy już nad rozwiązaniem. Daj nam znać, jaką masz wersję systemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 48 z 76 (9 262 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Moja wersja systemu to 5.0.1

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 49 z 76 (9 248 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za niedogodności. Do Mojego ING możesz się logować przez przeglądarkę internetową. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 50 z 76 (9 209 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy