Odpowiedz

Re: Nie działa płatność telefonem

@ROB Opcję "Wiadomości" znajdziesz:

- w Moim ING przez przeglądarkę w komputerze; górny, prawy róg ekranu,
- w aplikacji mobilnej; kliknij proszę trzy poziome kreski w prawym rogu ekranu. W menu wybierz opcję "wiadomości".


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 41 z 76 (6 676 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją mobilna

Spróbuj odinstalować aplikacje i zainstalować na nowo , to powinno pomóc
Odpowiedz
0 Lajków
Waterpolo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
1
18-11-2019
Wiadomość 42 z 76 (6 667 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność telefonem

Ja naiwny opcji wyślij wiadomość szukałem w zakładce kontakt wydawało mi się to logiczne okazuje się że chyba nie do końca tak jest Emotikon: Szczęśliwy Wiadomości to info z banku a wyślij wiadomość to myślałem że zakładka kontakt i pomoc...

Odinstalowywałem, instalowałem bez zmian.

Odpowiedz
0 Lajków
ROB
ROB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
3
25-02-2017
Wiadomość 43 z 76 (6 643 wyświetleń)

Logowanie do aplikacji

Czy ING robi jakieś prace konserwacyjne aplikacji? Cały weekend 25-26.01 nie mogłam zalogować się do apki ani użyć blika. PIN odrzucany jest za każdym razem.
Odpowiedz
0 Lajków
leksigal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-01-2020
Wiadomość 44 z 76 (6 839 wyświetleń)

Re.: Logowanie do aplikacji

Może został zablokowany dostęp do konta przez błędnie wpisanie 3 razy hasła. Bo mi aplikacja działała normalnie i z blika też korzystałem .
Odpowiedz
0 Lajków
Waterpolo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
1
18-11-2019
Wiadomość 45 z 76 (6 814 wyświetleń)

Re: Logowanie do aplikacji

leksigal Nie mieliśmy prac serwisowych w ubiegły weekend. Czy próbowałaś zmienić PIN do aplikacji na jej ekranie za pomocą opcji: ,,Nie pamiętam kodu PIN".

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 46 z 76 (6 722 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją mobilna

Witam,
wczoraj pojawił się u mnie problem z zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Nie otwiera mi się nic. Na chwilę pojawia się Lew żeby po chwili zniknąć. Odinstalowałam i zainstalowałam aplikację kilkakrotnie, za każdym razem czyszcząc pamieć podręczną sklepu play, nic nie pomogło Emotikon: Smutny Nie łączy się zarówno kiedy korzystam z pakietu internetu jak i wi-fi. Czy mają Państwo jeszcze jakiś pomysł na to jak dostać się aplikacji? 
Telefon Huawei P8 lite.

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 47 z 76 (6 353 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

@agnes1 Jeśli masz system Android 5.1 to obecnie mamy zgłoszenie, że pojawił się tam błąd. Pracujemy już nad rozwiązaniem. Daj nam znać, jaką masz wersję systemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 48 z 76 (6 350 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Moja wersja systemu to 5.0.1

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 49 z 76 (6 336 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za niedogodności. Do Mojego ING możesz się logować przez przeglądarkę internetową. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 50 z 76 (6 297 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy