Korzystanie z aplikacji przez przeglądarkę internetową oczywiście że jest możliwe,ale bardzo czasochłonne i właśnie chyba po to stworzyliście aplikację mobilną.
Szkoda tylko że nie bardzo umiecie "zapanować nad własnym dzieckiem." i już drugi tydzień wciskacie nam tutaj kit że wasi specjaliści usilnie pracują nad naprawą problemu ..... przykro mi ale żadnych efektów tej pracy nie widzę.
Mam raczej wrazenie ze olewacie temat bo brak dostepu trwa juz prawie tydzien no chyba ze wasi specjaliści są wyjątkowo słabi w te klocki .... jezeli do poniedzialku aplikacja nie ruszy likwiduje konto firmowe i prywatne i zegnam sie z wami na zawsze Alior czeka z otwartymi rekami i pakietem powitalnym
Mam ten sam problem na telefonie P-8 z androidem 5.0.1. od kilku dni nie mogę sie zalogować do banku aplikacja nie uruchamia się .... pytanie jak długo taka sytuacja jeszcze potrwa ?