05-02-2023 01:09
05-02-2023 09:16
05-02-2023 12:13
05-02-2023 12:16
Naszą aplikację udostępniamy stopniowo. Przeważnie do tygodnia wszyscy klienci powinni mieć dostęp do najnowszej wersji.
06-02-2023 14:54
Cofam wszystko, co napisałem. Aktualizacja 4.9.0 nie zrobiła nic w celu wyeliminowania mulenia aplikacji. Nie mam już sił...
08-02-2023 12:11
08-02-2023 20:42
Oj nie nie, wszystko tylko nie Santander Ja jeszcze trochę cierpliwie poczekam na naprawę w ING, aczkolwiek z każdym dniem cierpliwość się kurczy.
16-02-2023 09:02
Pracujemy nad poprawą działania aplikacji. Mamy nadzieję, że pozostaniesz z nami
21-02-2023 13:26
Otrzymałem odpowiedź z ING:
"Problem, który nam Pan zgłosił pojawia się na niektórych
urządzeniach. Prosimy, aby raz jeszcze przeinstalował Pan aplikację Moje ING. Prosimy również, aby
Pan zaktualizował system operacyjny Android i usunął dane sklepu Google Play oraz przeglądarki
Chrome. W tym celu prosimy wykonać poniższe czynności:
- Ustawienia -> Aplikacje -> Google Play -> Pamięć -> Usuń wszystkie dane,
- Ustawienia -> Aplikacje -> Chrome -> Pamięć -> Usuń wszystkie dane.
Jeśli te czynności nie pomogą, prosimy sprawdzić, czy problem pojawia się także w wersji
przeglądarkowej Moje ING na telefonie. I czy problem pojawia się przy sieci danych komórkowych,
czy także w sieci Wi-Fi.
Dodatkowo
Zalecamy także, aby na bieżąco aktualizował Pan aplikację Moje ING, którą stale optymalizujemy."
Postąpiłem wg zaleceń. I co. Dalej zima. Znowu wpisywanie na nowo kodów sms potwierdzające dokonanie przelewu czy blika, znowu przypisanie karty do aplikacji.
W drugiej części napisano: "Jeśli te czynności nie pomogą, prosimy sprawdzić, czy problem pojawia się także w wersji
przeglądarkowej Moje ING na telefonie. I czy problem pojawia się przy sieci danych komórkowych,
czy także w sieci Wi-Fi."
Dokładnie tak zrobiłem. Kiedy nie można było się zalogować z aplikacji podjąłem próbę logowania się przez przeglądarkę. Tutaj wszystko płynnie, natychmiast, bez zacięć ... jak ta lala. Po wykonaniu operacji i wylogowaniu się podejmuję się zalogowania po przez aplikację. Dalej muli, biały ekran. Po kilku minutach próba logowania przez aplikację, bez zastrzeżeń. Podobnie pod stabilną siecią WiFi i siecią komórkową LTE.
Nie wiem, czy ma sens dalej reklamować działanie aplikacji. Znowu zaproponują to co wcześniej wkleiłem.
Porażka.
21-02-2023 14:16
Ja mogę potwierdzić jedynie, że problem jest w aplikacji na Androida, tylko i wyłącznie. Strona www przez telefon, czy komputer śmiga pięknie.
ING jedyne, co potrafi na chwilę obecną zrobić to w kółko powtarzać prośby o wyczyszczenie cache i/lub odinstalowanie aplikacji.
Odechciewa się słuchać takich rad w stylu "czy próbował Pan restartować komputer"...
Ja osobiście zaczynam szukać dla siebie pomału innego banku.
Nie mogę odnieść się do konkretnej sytuacji lub dokumentów z uwagi na publiczną dostępność forum oraz brak możliwości identyfikacji konkretnego przypadku. Postaram się jednak rozwiać wątpliwości w opa
... 05-12-2024... 05-12-2024
@b9MSJPa9brrw7BS:
ING i PEKAO to chyba jedyne Banki które kl indywidualnym nie pozwalają wyłączyć hasła maskowanego...
Chociaż w ING jest ten jeden plus, że można odpowiednio skonfigurować menedżer hase