19-12-2022 22:18
Potwierdzam, problem występuje nadal. Błagam, zróbcie coś z tym...
A na początek zacznijcie od zaprzestania polecania ludziom w odpowiedziach na Google Play żeby "wyczyścili cache, albo zainstalowali apkę od nowa, na pewno pomoże", jest to strasznie denerwujące.
26-01-2023 08:00
Samsung S20, android 13. Podczas załączania apilkacji ING po zalogowaniu mam biały ekran z wirującym kółkiem, mogę czekać nawet kilka minut i nic. Ani cofnąć strzałką, tylko porzucić aplikację. Ponowna próba logowania po jakimś czasie, podobnie. Jedyna metoda, jak muszę wykonać jakiś przelew, to RESTART smartfonu. Optymalizacja także nie pomaga. Czyściłem cache, odinstalowałem i zainstalowałem ponownie i dalej słabo. Co najlepsze, Samsung S9, android 10 - aplikacja śmiga.
27-01-2023 08:24
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy zgłoszenie do działu technicznego.
27-01-2023 15:06 | Edytowano: 27-01-2023 15:08
Zgłosiłem reklamacje telefonicznie. Czekam.
Pytanie do poprzedników forum. Czy poradziliście sobie z problemem?
30-01-2023 09:40
30-01-2023 11:27
Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.
31-01-2023 11:32
Prosimy, zgłoście nam ten kłopot przez czat lub wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.
31-01-2023 13:07
04-02-2023 19:32 | Edytowano: 04-02-2023 19:33
04-02-2023 20:26
Aktualizacja do wersji 4.9.0 na Androidzie rozwiązała wszystkie problemy, polecam zainstalowanie
Już chciałem napisać, że działa po dzisiejszej aktualizacji, ale niestety nie.
Da się już sparować klucz, ale nie da się zalogować (klucz aktywowany w serwisie). Tym razem ten sam nieszczęsny bład wysk
... 26-09-2023Nic nie dało. Problem istnieje w waszej aplikacji, a nie w użytkownikach.
26-09-2023To nie jest wątek o tym, że nie umiem się posługiwać NFC w telefonie, tylko o tym, że wasza aplikacja nie działa. Teraz nawet nie mogę dodać klucza w ustawieniach.
26-09-2023