Odpowiedz

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, problem występuje nadal. Błagam, zróbcie coś z tym...

A na początek zacznijcie od zaprzestania polecania ludziom w odpowiedziach na Google Play żeby "wyczyścili cache, albo zainstalowali apkę od nowa, na pewno pomoże", jest to strasznie denerwujące.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
121
42
02-12-2022
Wiadomość 11 z 33 (6 139 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Samsung S20, android 13. Podczas załączania apilkacji ING po zalogowaniu mam biały ekran z wirującym kółkiem, mogę czekać nawet kilka minut i nic. Ani cofnąć strzałką, tylko porzucić aplikację. Ponowna próba logowania po jakimś czasie, podobnie. Jedyna metoda, jak muszę wykonać jakiś przelew, to RESTART smartfonu. Optymalizacja także nie pomaga. Czyściłem cache, odinstalowałem i zainstalowałem ponownie i dalej słabo. Co najlepsze, Samsung S9, android 10 - aplikacja śmiga.

 

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 12 z 33 (5 710 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy zgłoszenie do działu technicznego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
576
123
19-03-2018
Wiadomość 13 z 33 (5 672 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

[ Edytowane ]

Zgłosiłem reklamacje telefonicznie. Czekam.

Pytanie do poprzedników forum. Czy poradziliście sobie z problemem? 

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 14 z 33 (5 655 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING.
Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą bzdurę ING przekazuje zarówno tutaj, jak i w odpowiedziach w Google Play.

ING - zróbcie coś z tym w końcu! Jestem Waszym klientem od końca listopada 2022, minęły trzy miesiące i nic z tym nie zrobiliście.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
121
42
02-12-2022
Wiadomość 15 z 33 (5 558 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.

Odpowiedz
0 Lajków
doti77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-01-2023
Wiadomość 16 z 33 (5 542 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Prosimy, zgłoście nam ten kłopot przez czat lub wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
553
120
12-04-2017
Wiadomość 17 z 33 (5 477 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Z całym szacunkiem, ale po co mamy to zgłaszać indywidualnie? Problem nie jest indywidualny tylko dotyczy większości Waszych użytkowników.
Poczytajcie komentarze w Google Play i przede wszystkim przestańcie polecać przeinstalować aplikacje! To nic nie daje ponieważ problem jest po Waszej stronie!

Jestem z Wami od niedawna, generalnie jestem zadowolony, ale sposób rozwiązywania tego problemu nie jest dla mnie (a pewnie dla innych też) zadowalający.

Przestańcie zrzucać winę na użytkowników, potwierdzcie istnienie problemu i w końcu go naprawcie.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
121
42
02-12-2022
Wiadomość 18 z 33 (5 463 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

[ Edytowane ]
Problem jest i był. Na Android aplikacja zupełnie losowo potrafi się otwierać powolnie wyświetlając jedynie białą plansza z kręcącym sie pomaranczowym kółkiem. U mnie dotyczy to Samsung S22 Ultra oraz Google Pixel 7 Pro. Na Iphone brak problemów app jest responsywna więc problem ewidentnie dotyczy tylko apki na Androida. Zgłosiłem reklamacje na infolinii ale patrząc ile to trwa i jakie jest podejście banku do rozwiązania czy też przyznania istnienia problemu... prędzej zmienię bank, a szkoda bo mam u nich zarówno konto Active jak i rachunek firmowy.
Odpowiedz
0 Lajków
Mangod
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-12-2022
Wiadomość 19 z 33 (5 294 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Aktualizacja do wersji 4.9.0 na Androidzie rozwiązała wszystkie problemy, polecam zainstalowanie Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
121
42
02-12-2022
Wiadomość 20 z 33 (5 281 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy