"Problem, który nam Pan zgłosił pojawia się na niektórych urządzeniach. Prosimy, aby raz jeszcze przeinstalował Pan aplikację Moje ING. Prosimy również, aby Pan zaktualizował system operacyjny Android i usunął dane sklepu Google Play oraz przeglądarki Chrome. W tym celu prosimy wykonać poniższe czynności: - Ustawienia -> Aplikacje -> Google Play -> Pamięć -> Usuń wszystkie
Jak nie można tego zmienić to proponuję wprowadzić wchodząc w smsa, żeby można było automatycznie wkleić jego zawartość do aplikacji. Spotkałem się z czymś takim np.: autoryzacji aplikacji Inpost.
Samsung S20, android 13. Podczas załączania apilkacji ING po zalogowaniu mam biały ekran z wirującym kółkiem, mogę czekać nawet kilka minut i nic. Ani cofnąć strzałką, tylko porzucić aplikację. Ponowna próba logowania po jakimś czasie, podobnie. Jedyna metoda, jak muszę wykonać jakiś przelew, to RESTART smartfonu. Optymalizacja także nie pomaga. Czyściłem cache, odinstalowałem i zainstalowałem pon