21-02-2023 14:41
22-03-2023 03:21
22-03-2023 09:43
Ja już zacząłem ten proces. Sposób komunikacji w tej sprawie po stronie ING woła o pomstę do nieba. Jedynym rozwiązaniem ma być wyczyszczenie cache aplikacji (ewentualnie jej reinstalacja), a jak użytkownik zgłasza, że to nie pomogło to się go prosi o założenie zgłoszenia.
Nie doczekam się chyba, aż ING przyzna, że ma błąd w aplikacji. Wszystkiemu winny jest użytkownik
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Sprawdzimy to.
14-12-2024Możemy wymagać zgody małżonka na udzielenie/aneksowanie pożyczki, limitu w koncie lub karty kredytowej dla klientów indywidualnych jeżeli suma posiadanych przez Ciebie zobowiązań niezabezpieczonych w
... 13-12-2024