21-02-2023 14:41
22-03-2023 03:21
22-03-2023 09:43
Ja już zacząłem ten proces. Sposób komunikacji w tej sprawie po stronie ING woła o pomstę do nieba. Jedynym rozwiązaniem ma być wyczyszczenie cache aplikacji (ewentualnie jej reinstalacja), a jak użytkownik zgłasza, że to nie pomogło to się go prosi o założenie zgłoszenia.
Nie doczekam się chyba, aż ING przyzna, że ma błąd w aplikacji. Wszystkiemu winny jest użytkownik
Nie musisz nic zgłaszać i aneksować .W ing aneks zawsze był bezpłatny
12-01-2025Jeśli nadpłacę kredyt, zmniejszy mi się wysokość raty, a ja przywrócę ją do poprzedniego poziomu (czyli skrócę okres spłacania kredytu) to czy muszę to zgłaszać celem aneksowania umowy ?
Tak, żeby nie
Jak konkretnie to robisz ?
Ja widzę tylko możliwość nadpłaty, która obniży mi wysokość raty.
11-01-2025