21-02-2023 14:41
22-03-2023 03:21
22-03-2023 09:43
Ja już zacząłem ten proces. Sposób komunikacji w tej sprawie po stronie ING woła o pomstę do nieba. Jedynym rozwiązaniem ma być wyczyszczenie cache aplikacji (ewentualnie jej reinstalacja), a jak użytkownik zgłasza, że to nie pomogło to się go prosi o założenie zgłoszenia.
Nie doczekam się chyba, aż ING przyzna, że ma błąd w aplikacji. Wszystkiemu winny jest użytkownik ![]()
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |