18-03-2023 06:54
Dzień dobry
mam propozycję poprawki do aplikacji mobilnej, która mnie ułatwiłaby życie.
Proponuję aby po zalogowaniu, na głównym ekranie, była dodana ikona do generowania kodu blik.
W tej chwili jest tak, że ikonę dla kodu Blik mam widoczną tylko na ekranie przed zalogowaniem do aplikacji - i to jest wygodne, proszę tego nie zmieniać.
Jednak jeśli już zaloguję się do aplikacji, to nie ma ikony Blik na głównym ekranie - i to jest złe, proszę dodać tę ikonę.
Aplikacje z innych banków mają opcję do blik-a na głównym ekranie - mbank, nestbank, millenium, PeoPay - i to jest u nich bardzo wygodne.
W MojeING zawsze gdy się zaloguję, a potrzebuję wygenerować kod blik, to muszę wylogować się całkowicie z aplikacji.
Po zalogowaniu nie umiem nigdzie znaleźć żadnej opcji do generowania kodu, nie ma jej w opcji "Przelewy" ani "Usługi", nie można też dodać tej ikonki opcją "Dodaj +"
19-03-2023 11:48
Dziękuję za pomysł. Przekażę go do zespołu odpowiedzialnego za aplikację. Możliwe, że to ułatwi korzystanie z Blika w aplikacji
Aktualnie kod BLIK znajdziesz w aplikacji mobilnej również po zalogowaniu się. Na ekranie startowym kliknij w kółko Karty i płatności telefonem> BLIK> Pokaż kod BLIK. Możesz też wybrać ikonę "ludzika"> Moje finanse> BLIK> Pokaż kod BLIK.
21-03-2023 09:30
Dzień dobry
To może ja również przekaże swoje spostrzeżenie dotyczące pewnej zmiany, ułatwiającej tym razem moje życie :-)
Korzystam dość często z opcji odbiorcy (dokonuje tam comiesięcznych płatności elektryka, gaz woda kanalizacja itd.), która znajduje dopiero po kliknięciu w usługi -> przewinięcie jednego ekranu -> odbiorcy.
Gdyby była szansa na zdefiniowanie swojego kółeczka np: "odbiorcy" które pojawiłoby się obok innych kółeczek kredyty, karty i płatności telefonem ubezpieczenia. A może w innym dowolnym miejscu na dole obok opcji przelewy usługi oferta ING (może ten pasek mógłby być pływającym przewijany palcem?) Kiedyś w starej wersji aplikacji opcja "odbiorcy" była na wierzchu ale po jakieś aktualizacji wypadła gdzieś głębiej.
Druga zaś kwestia to możliwość dodania w aplikacji mobilnej w opcjach kredyt hipoteczny nadpłać kredyt -> nadpłać część kredytu -> opcji skróć okres kredytowania przy zachowaniu tej samej dotychczasowej wysokości raty kredytowej. W dobie wakacji kredytowych niestety czeka mnie i mojej małżonki równocześnie w tym roku poczwórna wizyta osobista w banku w celu złożenia podpisów i pokazania dowodów osobistych co jest moim zdaniem zupełnie zbędne. Wszak kliknięcie w aplikacji ING w opcji nadpłać kredyt hipoteczny zmniejszając raty miesięczne pozostawiając dotychczasowy czas spłaty kredytu, już nie wymaga osobistego pojawienia się w banku pokazując dowody osobiste podpisy i cała ta otoczka biurokratyczna. A czym się różni jedna forma nadpłaty od innej? Myślę że powinno się dać kredytobiorcy możliwość wyboru czy chce mieć mniejsze raty czy też krócej spłacać kredyt przy zachowaniu tej samej raty.
pozdrawiam
Rafał
21-03-2023 13:31
O moje zdziwienie gdziś zauważyłam opcję "Skróć okres kredytowania" na samym dole opcji dla kredytu hipotecznego. Jeszcze nie testowałam jak działa w praktyce ale chyba problem z podpisaniem aneksów w placówce jest rozwiązany.
28-03-2023 10:26
Kliknąłem w opcję skróć okres kredytowania i wydaje mi się, że już kiedyś sprawdzałem tą opcję.
Pojawił mi się komunikat: skracasz okres kredytowania - Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania w Moim ING musimy zbadać Twoja zdolność kredytową zadzwoń na infolinię.
Mając zatem na uwadze powyższe myślę, że to raczej nie jest ta opcja o której pisałem wcześniej - czyli skrócenie okresu kredytowania po wykonaniu nadpłaty, ale przy zachowaniu takiej samej wysokości raty kredytu obowiązującej jak przed jego nadpłatą.
Raczej widziałbym możliwość wyboru formy dalszej spłaty kredytu (mniejsza rata ->taki sam okres lub taka sama rata jak przed nadpłatą -> skrócony okres) po kliknięciu w opcję "nadpłać kredyt". Uważam, że po wejściu w opcję nadpłać kredyt powinien być jakiś "checkbox" z możliwością wyboru formy.
pozdrawiam
Rafał
28-03-2023 11:02
No tak, jednak wydaje się,ze ta opcja opisana wyżej została jednak testowo wdrożona bo czytam sobie ten wątek https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Nadp%C5%82ata-kredytu-hipotecznego-i-skr%C3%B3cenie-... i tam właśnie jest o tym mowa.
W kwietniu będę nadpłacał kredyt hipoteczny to postaram się spróbować. :-)
pozdrawiam
Rafał
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S