20-02-2023 12:26
20-02-2023 18:44
Potwierdzam problem na Android 13. Ten sam problem z dostępem do nośnika stałego.
Proszę o zgłoszenie problemu do zespołu deweloperskiego.
21-02-2023 09:27
Mamy zgoszony błąd. Problem dotyczy telefonów z systemem Android 13. Planujemy go wyprowadzić w kolejnych aktualizacjach aplikacji Moje ING.
06-03-2023 21:24
08-03-2023 20:47
Witam
Mam ten sam problem na Samsung Galaxy S21 5g
Odebrałem telefon z serwisu, wgrywali nowe oprogramowanie i wyskakuje ten sam problem z zapisem i otworzeniem pliku
z potwierdzeniem przelewu.
09-03-2023 20:59
Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.
11-03-2023 21:19
Problem został rozwiązany w wersji z dn. 01.03 - u mnie działa.
12-03-2023 10:37
Nerox, GrekK, Maribuzka czy u Was też już wszystko jest w porządku odnośnie zgłaszanego błędu z zapisem?
Dzień dobry
Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.
Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.
Można włączyć widok tabeli.
Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?
28-12-2024Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024