Odpowiedz

Uprawnienia do zapisu

Zrobiłam przelew, chce wygenerować potwierdzenie. Przy każdej opcji (pobierz, zapisz i zapisz i wyslij) dostaje komunikat "brak uprawnień do zapisu". Zmieniłam telefon na Samsung Galaxy S23+ ,we wczesniejszym telefonie nie było tego problemu.Czytając o rozwiazaniu problemu tutaj na społeczności,aby wejsc w ustawienia aplikacji i nadania uprawnień do zapisu ,u mnie nie mam takiej opcji dlatego prosze o pomoc .
Maribuzka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
20-02-2023
Wiadomość 1 z 8 (6 624 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia do zapisu

Potwierdzam problem na Android 13. Ten sam problem z dostępem do nośnika stałego.

 

Proszę o zgłoszenie problemu do zespołu deweloperskiego.

Odpowiedz
0 Lajków
gpp15927
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
3
04-12-2022
Wiadomość 2 z 8 (6 572 wyświetleń)

Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Mamy zgoszony błąd. Problem dotyczy telefonów z systemem Android 13. Planujemy go wyprowadzić w kolejnych aktualizacjach aplikacji Moje ING.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 3 z 8 (6 509 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia do zapisu

Mam ten sam problem. Samsung A52 - Android 13. Akurat chciałem zacząć używać dokumentów.. Kiedy można spodziewać się naprawienia błędu??
Odpowiedz
0 Lajków
Nerox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-03-2023
Wiadomość 4 z 8 (6 084 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia do zapisu

Witam 

Mam ten sam problem na Samsung Galaxy S21 5g
Odebrałem telefon z serwisu, wgrywali nowe oprogramowanie i wyskakuje ten sam problem z zapisem i otworzeniem pliku 
z potwierdzeniem przelewu.  

Odpowiedz
0 Lajków
GrekK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-03-2023
Wiadomość 5 z 8 (5 881 wyświetleń)

Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 6 z 8 (5 829 wyświetleń)

Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Problem został rozwiązany w wersji z dn. 01.03 - u mnie działa. Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
gpp15927
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
3
04-12-2022
Wiadomość 7 z 8 (5 669 wyświetleń)

Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Nerox, GrekK, Maribuzka czy u Was też już wszystko jest w porządku odnośnie zgłaszanego błędu z zapisem? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 8 z 8 (5 596 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy