Aplikacja mobilna

Odpowiedz

propozycja zmiany w aplikacji mobilnej - ikona Blik

Dzień dobry

mam propozycję poprawki do aplikacji mobilnej, która mnie ułatwiłaby życie.

Proponuję aby po zalogowaniu, na głównym ekranie, była dodana ikona do generowania kodu blik.

 

W tej chwili jest tak, że ikonę dla kodu Blik mam widoczną tylko na ekranie przed zalogowaniem do aplikacji - i to jest wygodne, proszę tego nie zmieniać.

 

Jednak jeśli już zaloguję się do aplikacji, to nie ma ikony Blik  na głównym ekranie - i to jest złe, proszę dodać tę ikonę.

Aplikacje z innych banków mają opcję do blik-a na głównym ekranie - mbank, nestbank, millenium,  PeoPay - i to jest u nich bardzo wygodne.

 

W MojeING zawsze gdy się zaloguję, a potrzebuję wygenerować kod blik, to muszę wylogować się całkowicie z aplikacji.

Po zalogowaniu nie umiem nigdzie znaleźć żadnej opcji do generowania kodu, nie ma jej w opcji "Przelewy" ani "Usługi", nie można też dodać tej ikonki opcją "Dodaj +"

Odpowiedz
0 Lajków
krokodilko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
28-04-2022
Wiadomość 1 z 6 (5 327 wyświetleń)

Re: propozycja zmiany w aplikacji mobilnej - ikona Blik

Dziękuję za pomysł. Przekażę go do zespołu odpowiedzialnego za aplikację. Możliwe, że to ułatwi korzystanie z Blika w aplikacji Emotikon: Szczęśliwy 

 

Aktualnie kod BLIK znajdziesz w aplikacji mobilnej również po zalogowaniu się. Na ekranie startowym kliknij w kółko Karty i płatności telefonem> BLIK> Pokaż kod BLIK. Możesz też wybrać ikonę "ludzika"> Moje finanse> BLIK> Pokaż kod BLIK.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (5 244 wyświetleń)

Re: propozycja zmiany w aplikacji mobilnej - ikona Blik

Dzień dobry

To może ja również przekaże swoje spostrzeżenie dotyczące pewnej zmiany, ułatwiającej tym razem moje życie :-)

Korzystam dość często z opcji odbiorcy (dokonuje tam comiesięcznych płatności elektryka, gaz woda kanalizacja itd.), która znajduje dopiero po kliknięciu w usługi -> przewinięcie jednego ekranu -> odbiorcy.

Gdyby była szansa na zdefiniowanie swojego kółeczka np: "odbiorcy" które pojawiłoby się obok innych kółeczek kredyty, karty i płatności telefonem ubezpieczenia. A może w innym dowolnym miejscu na dole obok opcji przelewy usługi oferta ING (może ten pasek mógłby być pływającym przewijany palcem?) Kiedyś w starej wersji aplikacji opcja "odbiorcy" była na wierzchu ale po jakieś aktualizacji wypadła gdzieś głębiej.

 

Druga zaś kwestia to możliwość dodania w aplikacji mobilnej w opcjach kredyt hipoteczny nadpłać kredyt -> nadpłać część kredytu -> opcji skróć okres kredytowania przy zachowaniu tej samej dotychczasowej wysokości raty kredytowej. W dobie wakacji kredytowych niestety czeka mnie i mojej małżonki równocześnie w tym roku poczwórna wizyta osobista w banku w celu złożenia podpisów i pokazania dowodów osobistych co jest moim zdaniem zupełnie zbędne. Wszak kliknięcie w aplikacji ING w opcji nadpłać kredyt hipoteczny zmniejszając raty miesięczne pozostawiając dotychczasowy czas spłaty kredytu, już nie wymaga osobistego pojawienia się w banku pokazując dowody osobiste podpisy i cała ta otoczka biurokratyczna. A czym się różni jedna forma nadpłaty od innej? Myślę że powinno się dać kredytobiorcy możliwość wyboru czy chce mieć mniejsze raty czy też krócej spłacać kredyt przy zachowaniu tej samej raty.

pozdrawiam

Rafał

Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-03-2023
Wiadomość 3 z 6 (5 170 wyświetleń)

Re: propozycja zmiany w aplikacji mobilnej - ikona Blik

O moje zdziwienie gdziś zauważyłam opcję "Skróć okres kredytowania" na samym dole opcji dla kredytu hipotecznego. Jeszcze nie testowałam jak działa w praktyce ale chyba problem z podpisaniem aneksów w placówce jest rozwiązany.

Odpowiedz
0 Lajków
DIM
DIM
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-08-2022
Wiadomość 4 z 6 (5 147 wyświetleń)

Re: propozycja zmiany w aplikacji mobilnej - ikona Blik

Kliknąłem w opcję skróć okres kredytowania i wydaje mi się, że już kiedyś sprawdzałem tą opcję.
Pojawił mi się komunikat: skracasz okres kredytowania - Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania w Moim ING musimy zbadać Twoja zdolność kredytową zadzwoń na infolinię.

Mając zatem na uwadze powyższe myślę, że to raczej nie jest ta opcja o której pisałem wcześniej - czyli skrócenie okresu kredytowania po wykonaniu nadpłaty, ale przy zachowaniu takiej samej wysokości raty kredytu obowiązującej jak przed jego nadpłatą.

Raczej widziałbym możliwość wyboru formy dalszej spłaty kredytu (mniejsza rata ->taki sam okres  lub taka sama rata jak przed nadpłatą  -> skrócony okres) po kliknięciu w opcję "nadpłać kredyt". Uważam, że po wejściu w opcję nadpłać kredyt powinien być jakiś "checkbox" z możliwością wyboru formy.

pozdrawiam

Rafał

Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-03-2023
Wiadomość 5 z 6 (4 845 wyświetleń)

Re: propozycja zmiany w aplikacji mobilnej - ikona Blik

No tak,  jednak wydaje się,ze ta opcja opisana wyżej została jednak testowo wdrożona bo czytam sobie ten wątek https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Nadp%C5%82ata-kredytu-hipotecznego-i-skr%C3%B3cenie-... i tam właśnie jest o tym mowa.

W kwietniu będę nadpłacał kredyt hipoteczny to postaram się spróbować. :-)

pozdrawiam

Rafał

Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-03-2023
Wiadomość 6 z 6 (4 840 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki

Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kart...

27-11-2024
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy