19-12-2022 22:18
Potwierdzam, problem występuje nadal. Błagam, zróbcie coś z tym...
A na początek zacznijcie od zaprzestania polecania ludziom w odpowiedziach na Google Play żeby "wyczyścili cache, albo zainstalowali apkę od nowa, na pewno pomoże", jest to strasznie denerwujące.
26-01-2023 08:00
Samsung S20, android 13. Podczas załączania apilkacji ING po zalogowaniu mam biały ekran z wirującym kółkiem, mogę czekać nawet kilka minut i nic. Ani cofnąć strzałką, tylko porzucić aplikację. Ponowna próba logowania po jakimś czasie, podobnie. Jedyna metoda, jak muszę wykonać jakiś przelew, to RESTART smartfonu. Optymalizacja także nie pomaga. Czyściłem cache, odinstalowałem i zainstalowałem ponownie i dalej słabo. Co najlepsze, Samsung S9, android 10 - aplikacja śmiga.
27-01-2023 08:24
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy zgłoszenie do działu technicznego.
27-01-2023 15:06 | Edytowano: 27-01-2023 15:08
Zgłosiłem reklamacje telefonicznie. Czekam.
Pytanie do poprzedników forum. Czy poradziliście sobie z problemem?
30-01-2023 09:40
30-01-2023 11:27
Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.
31-01-2023 11:32
Prosimy, zgłoście nam ten kłopot przez czat lub wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.
31-01-2023 13:07
04-02-2023 19:32 | Edytowano: 04-02-2023 19:33
04-02-2023 20:26
Aktualizacja do wersji 4.9.0 na Androidzie rozwiązała wszystkie problemy, polecam zainstalowanie
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024