Odpowiedz

Podejrzany mail od banku

[ Edytowane ]

Dzień dobry.

Dostałam dzisiaj takiego oto maila:

 


Szanowny Kliencie,


Nasz system wykrył, że nie masz zainstalowanej naszej aplikacji zabezpieczającej na swoim urządzeniu mobilnym. Z tego powodu Twoje konto zostało zablokowane. Wykonaj zalecane kroki, aby usunąć blokadę. Wszystkie blokady zostaną ponownie zniesione po ich wykonaniu.

 




 Do strony głównej



Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o wybaczenie niedogodności.

Z poważaniem
ING Centrum Obsługi Klienta



© 2022 ING Bank Śląski S.A.
 
 
Wysłany z adresu:  ingbank@analquim.com 
Odpowiedz
0 Lajków
AYouness
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-12-2022
Wiadomość 1 z 3 (3 709 wyświetleń)

Re: Podejrzany mail od banku

To nie jest wiadomość od nas. Jest to próba wyłudzenia danych. Jeśli kliknęłaś w link zawarty w mejlu, prosimy skontaktuj się niezwłocznie z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69.

Informacje o tego typu próbach wyłudzeń opisaliśmy też na naszej stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna?news_id=1105917-oszusci-wysylaja-mejle-podszy... 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (3 708 wyświetleń)

Re: Podejrzany mail od banku

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 3 z 3 (3 157 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy