29-12-2022
17:27
– ostatnio edytowany
03-01-2023
16:13
przez
KarolinaM
Dzień dobry.
Dostałam dzisiaj takiego oto maila:
Nasz system wykrył, że nie masz zainstalowanej naszej aplikacji zabezpieczającej na swoim urządzeniu mobilnym. Z tego powodu Twoje konto zostało zablokowane. Wykonaj zalecane kroki, aby usunąć blokadę. Wszystkie blokady zostaną ponownie zniesione po ich wykonaniu.
Do strony głównej
Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o wybaczenie niedogodności.
Z poważaniem
ING Centrum Obsługi Klienta
03-01-2023 16:21
To nie jest wiadomość od nas. Jest to próba wyłudzenia danych. Jeśli kliknęłaś w link zawarty w mejlu, prosimy skontaktuj się niezwłocznie z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69.
Informacje o tego typu próbach wyłudzeń opisaliśmy też na naszej stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna?news_id=1105917-oszusci-wysylaja-mejle-podszy...
28-01-2023 07:28
Ja z automatu zgłaszam ta na cert.pl
https://incydent.cert.pl/#!/lang=pl,entityType=notObligatedEntity
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |