29-12-2022
17:27
– ostatnio edytowany
03-01-2023
16:13
przez
KarolinaM
Dzień dobry.
Dostałam dzisiaj takiego oto maila:
Nasz system wykrył, że nie masz zainstalowanej naszej aplikacji zabezpieczającej na swoim urządzeniu mobilnym. Z tego powodu Twoje konto zostało zablokowane. Wykonaj zalecane kroki, aby usunąć blokadę. Wszystkie blokady zostaną ponownie zniesione po ich wykonaniu.
Do strony głównej
Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o wybaczenie niedogodności.
Z poważaniem
ING Centrum Obsługi Klienta
03-01-2023 16:21
To nie jest wiadomość od nas. Jest to próba wyłudzenia danych. Jeśli kliknęłaś w link zawarty w mejlu, prosimy skontaktuj się niezwłocznie z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69.
Informacje o tego typu próbach wyłudzeń opisaliśmy też na naszej stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna?news_id=1105917-oszusci-wysylaja-mejle-podszy...
28-01-2023 07:28
Ja z automatu zgłaszam ta na cert.pl
https://incydent.cert.pl/#!/lang=pl,entityType=notObligatedEntity
Cieszę się, że już wszystko jest w porządku
Opłata za uruchomienie usługi Rozłóż na raty wynosi 1% kwoty rozkładanej na raty. Wyjątkiem jest karta kredytowa Visa Infinite, gdzie plan ratalny włączysz bezpłatnie.
Oprocentowanie zadłużenia rozłożo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |