Odpowiedz

Podejrzany mail od banku

[ Edytowane ]

Dzień dobry.

Dostałam dzisiaj takiego oto maila:

 


Szanowny Kliencie,


Nasz system wykrył, że nie masz zainstalowanej naszej aplikacji zabezpieczającej na swoim urządzeniu mobilnym. Z tego powodu Twoje konto zostało zablokowane. Wykonaj zalecane kroki, aby usunąć blokadę. Wszystkie blokady zostaną ponownie zniesione po ich wykonaniu.

 




 Do strony głównej



Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o wybaczenie niedogodności.

Z poważaniem
ING Centrum Obsługi Klienta



© 2022 ING Bank Śląski S.A.
 
 
Wysłany z adresu:  ingbank@analquim.com 
Odpowiedz
0 Lajków
AYouness
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-12-2022
Wiadomość 1 z 3 (3 699 wyświetleń)

Re: Podejrzany mail od banku

To nie jest wiadomość od nas. Jest to próba wyłudzenia danych. Jeśli kliknęłaś w link zawarty w mejlu, prosimy skontaktuj się niezwłocznie z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69.

Informacje o tego typu próbach wyłudzeń opisaliśmy też na naszej stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna?news_id=1105917-oszusci-wysylaja-mejle-podszy... 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
585
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (3 698 wyświetleń)

Re: Podejrzany mail od banku

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 3 z 3 (3 147 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Spłata nie swojego kredytu

A mogę zrobić przelew po prostu? Nie na konto z którego jest pobierane?

04-10-2024
Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie działa podgląd biletu z ekranu logowania. Po naciśnięciu skrótu wyświetla się błąd "Nie udało się pobrać danych
Błąd pobierania danych"
Żeby pokazać bilet do kontroli trzeba się zalogować do aplikac...

04-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.

04-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy