23-12-2022 20:02
Wczoraj zauważyłem, że nie mogę korzystać z aplikacji ING na telefonie.
Mieli, ale nie loguje do konta.
BLIK działa.
O co w tym wszystkim chodzi?
25-12-2022 10:21
W tej sytuacji spróbuj odinstalować aplikację Moje ING, wyczyścić dane pamięci podręcznej i zainstalować aplikację ponownie. To powinno pomóc.
28-01-2023 07:31
Powinno ???
...... mam ten sam problem. Reklamacja złożona. Czekam.
Telefon wyczyszczony, apka na nowo zainstalowana. I dalej Null
30-01-2023 07:25
Jeżeli złożyłeś reklamację, to nasi analitycy sprawdzą, dlaczego tak się dzieje. Prosimy, poczekaj na odpowiedź.
Taki komunikat dostałam dzisiaj po nadpłacie kredytu hipotecznego , Dodam ,że wczoraj równiez zrobiłam nadpłatę i bez problemu skróciłam o 3 mc . Dzisiejsza nadpłata to równowartość dwóch rat kapitał
... 08-12-2023A jeszcze jedno. Ile jest rubryk w pismach urzędowych do podawania nr konta? Stosujemy tam spacje? Nie ulepszajcie na siłę tego, co nie potrzeba. Może PESEL też podzielicie?
08-12-2023Już myślałem, że nie będzie problemów, ale nie. Jak mówię lepsze jest wrogiem dobrego. Nie mogę poprawnie wpisać nr konta robiąć przelew. Zrobiliście podział na segmenty liczbowe. Dwie pierwsze, przer
... 08-12-2023