23-12-2022 20:02
Wczoraj zauważyłem, że nie mogę korzystać z aplikacji ING na telefonie.
Mieli, ale nie loguje do konta.
BLIK działa.
O co w tym wszystkim chodzi?
25-12-2022 10:21
W tej sytuacji spróbuj odinstalować aplikację Moje ING, wyczyścić dane pamięci podręcznej i zainstalować aplikację ponownie. To powinno pomóc.
28-01-2023 07:31
Powinno ???
...... mam ten sam problem. Reklamacja złożona. Czekam.
Telefon wyczyszczony, apka na nowo zainstalowana. I dalej Null
30-01-2023 07:25
Jeżeli złożyłeś reklamację, to nasi analitycy sprawdzą, dlaczego tak się dzieje. Prosimy, poczekaj na odpowiedź.
Witam.
Mam w dowodzie osobistym 2 imiona i są one również wprowadzone do danych mojego konta osobistego w ING (oba imiona wyświetlają się w danych osobistych mojego konta). Natomiast Profil Zaufany prz
... 18-04-2025No szkoda. Przydałaby mi się taka możliwośc, jakiś tag w tytule czy coś.
18-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |