26-09-2022 12:07
27-09-2022 12:58
Za każdym razem, gdy użytkownik loguje się lub zleca dyspozycje w Moje ING/Moje ING mobile, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Ocenia też, czy dodatkowa autoryzacja jest potrzebna. Po instalacji aplikacji na nowym telefonie ta autoryzacja jest wzmocniona tzn. może być potwierdzenie kodem PIN i SMS-em. Po czasie autoryzacja wróci do jednej metody potwierdzenia płatności. Nie możesz tego zmienić.
13-01-2023 21:19
Bardzo to denerwujące, zwłaszcza że smsy są długie i trudno mi je zapamiętać żeby wpisać. Dzięki temu przestałam płacić blikiem, bo blokuję kasy. W którejś aplikacji bankowej smsy wysłane do potwierdzenia wczytują się automatycznie, czy w ING też jest taka możliwość?
15-01-2023 12:08
Kody autoryzacyjne przy płatności BLIK nie będą pojawiały się za każdym razem. O tym decyduje nasz system bezpieczeństwa.
Zalecamy przepisanie tego kodu podczas płatności.
W aplikacji kody autoryzacyjne nie wczytują się automatycznie.
28-01-2023 07:24
Jak nie można tego zmienić to proponuję wprowadzić wchodząc w smsa, żeby można było automatycznie wkleić jego zawartość do aplikacji. Spotkałem się z czymś takim np.: autoryzacji aplikacji Inpost.
28-01-2023 07:25
jestem w podobnej sytuacji bo ze względu na mulenie, musiałem przeinstalować aplikację.
30-01-2023 07:28
Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.
21-02-2023 13:27
dziękuję.
17-03-2023 19:25
Też miałem ten problem. Blik w ING jest praktycznie dla mnie nie do użytku. Musiałem niestety zmienić bank.
11-04-2023 23:37
Jest mała podpowiedź jak sobie ułatwić obsługę BLIKA-a autoryzacją SMS-em. Kiedy chcemy wygenerować kod BLIK i otrzymujemy informacje o potrzebie dodatkowej autoryzacji, przychodzi nam SMS. Kiedy ten SMS jest w górnej części ekranu na tle bankowej aplikacji mobilnej z częściową treścią, trzeba go rozwinąć - przesuwając palcem w dół od górnej krawędzi ekranu, lub klikając malutką strzałeczkę "v" w tym SMS-ie. Trzeba to zrobić szybko, zanim SMS-push zniknie. Jeżeli zdążymy, zobaczymy rozwiniętą, pełną treść SMS-a z kodem. Ten SMS będzie nadal na tle ekranu autoryzacji ING-mobil. I należy wtedy po prostu palcem dotknąć okienko do wpisania kodu autoryzacji. Rozwinięta od góry wiadomość nie powinien zniknąć, a zarazem nie przesłania okienka do autoryzacji, powinna wyskoczyć klawiaturka i przepisujemy kod z widocznego wyżej SMS-a do okienka poniżej. Może mieć znaczenie wielkość czcionki jaką mamy ustawioną w systemie telefonu. Zbyt duża, może powodować, że SMS-push po rozwinięciu przesłoni nam okno do przepisania kodu autoryzacji. Też liczę na to, że w końcu systemowi ING się znudzi wysyłanie SMS-push.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S