Odpowiedz

Autoryzacja sms

Hej Emotikon: Szczęśliwy zmieniłam telefon, a co za tym idzie musiałam zainstalować moje ing w najnowszej wersji. Od tego czasu muszę potwierdzać każda transakcje (nawet kilka zł blikiem)nie tylko pinem do aplikacji, ale dodatkowo kodem z SMS. Czy da się to jakoś wyłączyć?
Jeśli tak proszę o instrukcje, bo niestety nic nie mogę znaleźć
Aleksandra3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
26-09-2022
Wiadomość 1 z 18 (22 770 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Za każdym razem, gdy użytkownik loguje się lub zleca dyspozycje w Moje ING/Moje ING mobile, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Ocenia też, czy dodatkowa autoryzacja jest potrzebna. Po instalacji aplikacji na nowym telefonie ta autoryzacja jest wzmocniona tzn. może być potwierdzenie kodem PIN i SMS-em. Po czasie autoryzacja wróci do jednej metody potwierdzenia płatności. Nie możesz tego zmienić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 18 (22 724 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Bardzo to denerwujące, zwłaszcza że smsy są długie i trudno mi je zapamiętać żeby wpisać. Dzięki temu przestałam płacić blikiem, bo blokuję kasy. W którejś aplikacji bankowej smsy wysłane do potwierdzenia wczytują się automatycznie, czy w ING też jest taka możliwość? 

agnieszkha
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
15-10-2021
Wiadomość 3 z 18 (21 787 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Kody autoryzacyjne przy płatności BLIK nie będą pojawiały się za każdym razem. O tym decyduje nasz system bezpieczeństwa. 
Zalecamy przepisanie tego kodu podczas płatności. 
W aplikacji kody autoryzacyjne nie wczytują się automatycznie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 18 (21 631 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Jak nie można tego zmienić to proponuję wprowadzić wchodząc w smsa, żeby można było automatycznie wkleić jego zawartość do aplikacji. Spotkałem się z czymś takim np.: autoryzacji aplikacji Inpost.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 5 z 18 (21 184 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

jestem w podobnej sytuacji bo ze względu na mulenie, musiałem przeinstalować aplikację.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 6 z 18 (21 181 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
151
22
02-09-2021
Wiadomość 7 z 18 (21 055 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 8 z 18 (20 128 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja sms

Też miałem ten problem. Blik w ING jest praktycznie dla mnie nie do użytku. Musiałem niestety zmienić bank.

Odpowiedz
0 Lajków
interfazi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-03-2023
Wiadomość 9 z 18 (19 471 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja sms

Jest mała podpowiedź jak sobie ułatwić obsługę BLIKA-a autoryzacją SMS-em. Kiedy chcemy wygenerować kod BLIK i otrzymujemy informacje o potrzebie dodatkowej autoryzacji, przychodzi nam SMS. Kiedy ten SMS jest w górnej części ekranu na tle bankowej aplikacji mobilnej z częściową treścią, trzeba go rozwinąć - przesuwając palcem w dół od górnej krawędzi ekranu, lub klikając malutką strzałeczkę "v" w tym SMS-ie. Trzeba to zrobić szybko, zanim SMS-push zniknie. Jeżeli zdążymy, zobaczymy rozwiniętą, pełną treść SMS-a z kodem. Ten SMS będzie nadal na tle ekranu autoryzacji ING-mobil. I należy wtedy po prostu palcem dotknąć okienko do wpisania kodu autoryzacji. Rozwinięta od góry wiadomość nie powinien zniknąć, a zarazem nie przesłania okienka do autoryzacji, powinna wyskoczyć klawiaturka i przepisujemy kod z widocznego wyżej SMS-a do okienka poniżej. Może mieć znaczenie wielkość czcionki jaką mamy ustawioną w systemie telefonu. Zbyt duża, może powodować, że SMS-push po rozwinięciu przesłoni nam okno do przepisania kodu autoryzacji. Też liczę na to, że w końcu systemowi ING się znudzi wysyłanie SMS-push.

jacekwing
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-04-2023
Wiadomość 10 z 18 (18 560 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy