Odpowiedz

Autoryzacja sms

Hej Emotikon: Szczęśliwy zmieniłam telefon, a co za tym idzie musiałam zainstalować moje ing w najnowszej wersji. Od tego czasu muszę potwierdzać każda transakcje (nawet kilka zł blikiem)nie tylko pinem do aplikacji, ale dodatkowo kodem z SMS. Czy da się to jakoś wyłączyć?
Jeśli tak proszę o instrukcje, bo niestety nic nie mogę znaleźć
Aleksandra3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
26-09-2022
Wiadomość 1 z 18 (31 478 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Za każdym razem, gdy użytkownik loguje się lub zleca dyspozycje w Moje ING/Moje ING mobile, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Ocenia też, czy dodatkowa autoryzacja jest potrzebna. Po instalacji aplikacji na nowym telefonie ta autoryzacja jest wzmocniona tzn. może być potwierdzenie kodem PIN i SMS-em. Po czasie autoryzacja wróci do jednej metody potwierdzenia płatności. Nie możesz tego zmienić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 18 (31 432 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Bardzo to denerwujące, zwłaszcza że smsy są długie i trudno mi je zapamiętać żeby wpisać. Dzięki temu przestałam płacić blikiem, bo blokuję kasy. W którejś aplikacji bankowej smsy wysłane do potwierdzenia wczytują się automatycznie, czy w ING też jest taka możliwość? 

agnieszkha
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
15-10-2021
Wiadomość 3 z 18 (30 495 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Kody autoryzacyjne przy płatności BLIK nie będą pojawiały się za każdym razem. O tym decyduje nasz system bezpieczeństwa. 
Zalecamy przepisanie tego kodu podczas płatności. 
W aplikacji kody autoryzacyjne nie wczytują się automatycznie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 18 (30 339 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Jak nie można tego zmienić to proponuję wprowadzić wchodząc w smsa, żeby można było automatycznie wkleić jego zawartość do aplikacji. Spotkałem się z czymś takim np.: autoryzacji aplikacji Inpost.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 5 z 18 (29 892 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

jestem w podobnej sytuacji bo ze względu na mulenie, musiałem przeinstalować aplikację.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 6 z 18 (29 889 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 7 z 18 (29 763 wyświetleń)

Re: Autoryzacja sms

dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 8 z 18 (28 836 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja sms

Też miałem ten problem. Blik w ING jest praktycznie dla mnie nie do użytku. Musiałem niestety zmienić bank.

Odpowiedz
0 Lajków
interfazi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-03-2023
Wiadomość 9 z 18 (28 179 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja sms

Jest mała podpowiedź jak sobie ułatwić obsługę BLIKA-a autoryzacją SMS-em. Kiedy chcemy wygenerować kod BLIK i otrzymujemy informacje o potrzebie dodatkowej autoryzacji, przychodzi nam SMS. Kiedy ten SMS jest w górnej części ekranu na tle bankowej aplikacji mobilnej z częściową treścią, trzeba go rozwinąć - przesuwając palcem w dół od górnej krawędzi ekranu, lub klikając malutką strzałeczkę "v" w tym SMS-ie. Trzeba to zrobić szybko, zanim SMS-push zniknie. Jeżeli zdążymy, zobaczymy rozwiniętą, pełną treść SMS-a z kodem. Ten SMS będzie nadal na tle ekranu autoryzacji ING-mobil. I należy wtedy po prostu palcem dotknąć okienko do wpisania kodu autoryzacji. Rozwinięta od góry wiadomość nie powinien zniknąć, a zarazem nie przesłania okienka do autoryzacji, powinna wyskoczyć klawiaturka i przepisujemy kod z widocznego wyżej SMS-a do okienka poniżej. Może mieć znaczenie wielkość czcionki jaką mamy ustawioną w systemie telefonu. Zbyt duża, może powodować, że SMS-push po rozwinięciu przesłoni nam okno do przepisania kodu autoryzacji. Też liczę na to, że w końcu systemowi ING się znudzi wysyłanie SMS-push.

jacekwing
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-04-2023
Wiadomość 10 z 18 (27 268 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy