26-09-2022 12:07
27-09-2022 12:58
Za każdym razem, gdy użytkownik loguje się lub zleca dyspozycje w Moje ING/Moje ING mobile, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Ocenia też, czy dodatkowa autoryzacja jest potrzebna. Po instalacji aplikacji na nowym telefonie ta autoryzacja jest wzmocniona tzn. może być potwierdzenie kodem PIN i SMS-em. Po czasie autoryzacja wróci do jednej metody potwierdzenia płatności. Nie możesz tego zmienić.
13-01-2023 21:19
Bardzo to denerwujące, zwłaszcza że smsy są długie i trudno mi je zapamiętać żeby wpisać. Dzięki temu przestałam płacić blikiem, bo blokuję kasy. W którejś aplikacji bankowej smsy wysłane do potwierdzenia wczytują się automatycznie, czy w ING też jest taka możliwość?
15-01-2023 12:08
Kody autoryzacyjne przy płatności BLIK nie będą pojawiały się za każdym razem. O tym decyduje nasz system bezpieczeństwa.
Zalecamy przepisanie tego kodu podczas płatności.
W aplikacji kody autoryzacyjne nie wczytują się automatycznie.
28-01-2023 07:24
Jak nie można tego zmienić to proponuję wprowadzić wchodząc w smsa, żeby można było automatycznie wkleić jego zawartość do aplikacji. Spotkałem się z czymś takim np.: autoryzacji aplikacji Inpost.
28-01-2023 07:25
jestem w podobnej sytuacji bo ze względu na mulenie, musiałem przeinstalować aplikację.
30-01-2023 07:28
Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.
21-02-2023 13:27
dziękuję.
17-03-2023 19:25
Też miałem ten problem. Blik w ING jest praktycznie dla mnie nie do użytku. Musiałem niestety zmienić bank.
11-04-2023 23:37
Jest mała podpowiedź jak sobie ułatwić obsługę BLIKA-a autoryzacją SMS-em. Kiedy chcemy wygenerować kod BLIK i otrzymujemy informacje o potrzebie dodatkowej autoryzacji, przychodzi nam SMS. Kiedy ten SMS jest w górnej części ekranu na tle bankowej aplikacji mobilnej z częściową treścią, trzeba go rozwinąć - przesuwając palcem w dół od górnej krawędzi ekranu, lub klikając malutką strzałeczkę "v" w tym SMS-ie. Trzeba to zrobić szybko, zanim SMS-push zniknie. Jeżeli zdążymy, zobaczymy rozwiniętą, pełną treść SMS-a z kodem. Ten SMS będzie nadal na tle ekranu autoryzacji ING-mobil. I należy wtedy po prostu palcem dotknąć okienko do wpisania kodu autoryzacji. Rozwinięta od góry wiadomość nie powinien zniknąć, a zarazem nie przesłania okienka do autoryzacji, powinna wyskoczyć klawiaturka i przepisujemy kod z widocznego wyżej SMS-a do okienka poniżej. Może mieć znaczenie wielkość czcionki jaką mamy ustawioną w systemie telefonu. Zbyt duża, może powodować, że SMS-push po rozwinięciu przesłoni nam okno do przepisania kodu autoryzacji. Też liczę na to, że w końcu systemowi ING się znudzi wysyłanie SMS-push.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024