26-09-2022 12:07
27-09-2022 12:58
Za każdym razem, gdy użytkownik loguje się lub zleca dyspozycje w Moje ING/Moje ING mobile, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Ocenia też, czy dodatkowa autoryzacja jest potrzebna. Po instalacji aplikacji na nowym telefonie ta autoryzacja jest wzmocniona tzn. może być potwierdzenie kodem PIN i SMS-em. Po czasie autoryzacja wróci do jednej metody potwierdzenia płatności. Nie możesz tego zmienić.
13-01-2023 21:19
Bardzo to denerwujące, zwłaszcza że smsy są długie i trudno mi je zapamiętać żeby wpisać. Dzięki temu przestałam płacić blikiem, bo blokuję kasy. W którejś aplikacji bankowej smsy wysłane do potwierdzenia wczytują się automatycznie, czy w ING też jest taka możliwość?
15-01-2023 12:08
Kody autoryzacyjne przy płatności BLIK nie będą pojawiały się za każdym razem. O tym decyduje nasz system bezpieczeństwa.
Zalecamy przepisanie tego kodu podczas płatności.
W aplikacji kody autoryzacyjne nie wczytują się automatycznie.
28-01-2023 07:24
Jak nie można tego zmienić to proponuję wprowadzić wchodząc w smsa, żeby można było automatycznie wkleić jego zawartość do aplikacji. Spotkałem się z czymś takim np.: autoryzacji aplikacji Inpost.
28-01-2023 07:25
jestem w podobnej sytuacji bo ze względu na mulenie, musiałem przeinstalować aplikację.
30-01-2023 07:28
Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.
21-02-2023 13:27
dziękuję.
17-03-2023 19:25
Też miałem ten problem. Blik w ING jest praktycznie dla mnie nie do użytku. Musiałem niestety zmienić bank.
11-04-2023 23:37
Jest mała podpowiedź jak sobie ułatwić obsługę BLIKA-a autoryzacją SMS-em. Kiedy chcemy wygenerować kod BLIK i otrzymujemy informacje o potrzebie dodatkowej autoryzacji, przychodzi nam SMS. Kiedy ten SMS jest w górnej części ekranu na tle bankowej aplikacji mobilnej z częściową treścią, trzeba go rozwinąć - przesuwając palcem w dół od górnej krawędzi ekranu, lub klikając malutką strzałeczkę "v" w tym SMS-ie. Trzeba to zrobić szybko, zanim SMS-push zniknie. Jeżeli zdążymy, zobaczymy rozwiniętą, pełną treść SMS-a z kodem. Ten SMS będzie nadal na tle ekranu autoryzacji ING-mobil. I należy wtedy po prostu palcem dotknąć okienko do wpisania kodu autoryzacji. Rozwinięta od góry wiadomość nie powinien zniknąć, a zarazem nie przesłania okienka do autoryzacji, powinna wyskoczyć klawiaturka i przepisujemy kod z widocznego wyżej SMS-a do okienka poniżej. Może mieć znaczenie wielkość czcionki jaką mamy ustawioną w systemie telefonu. Zbyt duża, może powodować, że SMS-push po rozwinięciu przesłoni nam okno do przepisania kodu autoryzacji. Też liczę na to, że w końcu systemowi ING się znudzi wysyłanie SMS-push.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |