14-06-2023 09:35
15-06-2023 07:32
Zapisaliśmy Wasze opinie w tym temacie. Przyjrzymy się sprawie.
02-02-2024 15:00
Z powodu kredytu chcę rozważyć prowadzenie rachunku codziennego w waszym banku. Ale jak to ma tak wyglądać, że mimo aktywnej aplikacji muszę raz potwierdzać transakcję przez aplikację, raz SMSem a raz w ogóle nie potrzebne jest potwierdzenie, to się zastanowię jeszcze nad tym pomysłem (przeniesienia konta). To jest przecież dramat, że przelew na 200zł w sklepie trzeba potwierdzać SMSem który jest mniej bezpieczny niż aplikacja, a zwykły tradycyjny przelew na podobną kwotę przechodzi bez jakiejkolwiek autoryzacji (do odbiorcy, do którego nigdy wcześniej nie wysyłałem przelewu).
Zrozumiałbym autoryzację SMS na jakieś większe kwoty, np. 2000, ale nie na kurczę zakupy codziennie!
03-02-2024 15:30 | Edytowano: 03-02-2024 15:32
W Moim ING mamy 3 sposoby autoryzacji wykonywanych dyspozycji: jednorazowy kod SMS, PIN w aplikacji, autoryzacja mobilna.
Za każdym razem, gdy zlecamy dyspozycje, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Nie możemy tego zmienić. Zachęcam do aktywnego korzystania z naszej bankowości i włączenia weryfikacji behawioralnej - bardzo możliwe, że z czasem potwierdzeń będzie znacznie mniej.