Odpowiedz

Re.: Autoryzacja sms

Mam ten sam problem w przypadku kupowania biletów na komunikacje miejską. Bardzo uciążliwe. Przecież bilet za 3,40 to najmniej potencjalnie ryzykowna transakcja.
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 11 z 18 (8 080 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja sms

Zapisaliśmy Wasze opinie w tym temacie. Przyjrzymy się sprawie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 12 z 18 (8 048 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja sms

Z powodu kredytu chcę rozważyć prowadzenie rachunku codziennego w waszym banku. Ale jak to ma tak wyglądać, że mimo aktywnej aplikacji muszę raz potwierdzać transakcję przez aplikację, raz SMSem a raz w ogóle nie potrzebne jest potwierdzenie, to się zastanowię jeszcze nad tym pomysłem (przeniesienia konta). To jest przecież dramat, że przelew na 200zł w sklepie trzeba potwierdzać SMSem który jest mniej bezpieczny niż aplikacja, a zwykły tradycyjny przelew na podobną kwotę przechodzi bez jakiejkolwiek autoryzacji (do odbiorcy, do którego nigdy wcześniej nie wysyłałem przelewu).

 

Zrozumiałbym autoryzację SMS na jakieś większe kwoty, np. 2000, ale nie na kurczę zakupy codziennie!

Odpowiedz
0 Lajków
pharao89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-02-2024
Wiadomość 13 z 18 (6 439 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja sms

[ Edytowane ]

W Moim ING mamy 3 sposoby autoryzacji wykonywanych dyspozycji: jednorazowy kod SMS, PIN w aplikacji, autoryzacja mobilna. 
Za każdym razem, gdy zlecamy dyspozycje, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Nie możemy tego zmienić. Zachęcam do aktywnego korzystania z naszej bankowości i włączenia weryfikacji behawioralnej - bardzo możliwe, że z czasem potwierdzeń będzie znacznie mniej.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
94
11
19-05-2022
Wiadomość 14 z 18 (6 396 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja sms

A czy jest taka opcja, żeby każdą transakcję potwierdzać sms/em?

Odpowiedz
0 Lajków
Bar_P
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
10-08-2024
Wiadomość 15 z 18 (4 583 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja sms

Nie ma możliwości ustawienia takiej opcji. O sposobie autoryzacji decyduje system.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
94
11
19-05-2022
Wiadomość 16 z 18 (4 514 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja sms

[ Edytowane ]

Proszę rozważyć opcję wprowadzenia autoryzacji sms/email. Bank jest wyposażony w dobre zabezpieczenia przeciwko niepowołanemu dostępowi ,ale brakuje mu jeszcze do pełni bezpiecznego użytkowania: SMS / EMAIL przed/po każdej transakcji i zmianie właściwości konta.Wiem, że istnieją powiadomienia PUSH ale nie są one idealne, ponieważ znikają za parę sekund, lub gdy telefon jest wyłączony.To nic nie kosztuje w dobie Internetu i komunikacji 5G!

Odpowiedz
0 Lajków
Bar_P
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
10-08-2024
Wiadomość 17 z 18 (4 275 wyświetleń)

Re: Re.: Autoryzacja sms

Przekazaliśmy Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 18 z 18 (4 214 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy