14-06-2023 09:35
15-06-2023 07:32
Zapisaliśmy Wasze opinie w tym temacie. Przyjrzymy się sprawie.
02-02-2024 15:00
Z powodu kredytu chcę rozważyć prowadzenie rachunku codziennego w waszym banku. Ale jak to ma tak wyglądać, że mimo aktywnej aplikacji muszę raz potwierdzać transakcję przez aplikację, raz SMSem a raz w ogóle nie potrzebne jest potwierdzenie, to się zastanowię jeszcze nad tym pomysłem (przeniesienia konta). To jest przecież dramat, że przelew na 200zł w sklepie trzeba potwierdzać SMSem który jest mniej bezpieczny niż aplikacja, a zwykły tradycyjny przelew na podobną kwotę przechodzi bez jakiejkolwiek autoryzacji (do odbiorcy, do którego nigdy wcześniej nie wysyłałem przelewu).
Zrozumiałbym autoryzację SMS na jakieś większe kwoty, np. 2000, ale nie na kurczę zakupy codziennie!
03-02-2024 15:30 | Edytowano: 03-02-2024 15:32
W Moim ING mamy 3 sposoby autoryzacji wykonywanych dyspozycji: jednorazowy kod SMS, PIN w aplikacji, autoryzacja mobilna.
Za każdym razem, gdy zlecamy dyspozycje, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Nie możemy tego zmienić. Zachęcam do aktywnego korzystania z naszej bankowości i włączenia weryfikacji behawioralnej - bardzo możliwe, że z czasem potwierdzeń będzie znacznie mniej.
11-08-2024 17:06
A czy jest taka opcja, żeby każdą transakcję potwierdzać sms/em?
12-08-2024 17:19
Nie ma możliwości ustawienia takiej opcji. O sposobie autoryzacji decyduje system.
22-08-2024 18:06 | Edytowano: 22-08-2024 18:18
Proszę rozważyć opcję wprowadzenia autoryzacji sms/email. Bank jest wyposażony w dobre zabezpieczenia przeciwko niepowołanemu dostępowi ,ale brakuje mu jeszcze do pełni bezpiecznego użytkowania: SMS / EMAIL przed/po każdej transakcji i zmianie właściwości konta.Wiem, że istnieją powiadomienia PUSH ale nie są one idealne, ponieważ znikają za parę sekund, lub gdy telefon jest wyłączony.To nic nie kosztuje w dobie Internetu i komunikacji 5G!
23-08-2024 18:17
Przekazaliśmy Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024