26-09-2022 12:07
27-09-2022 12:58
Za każdym razem, gdy użytkownik loguje się lub zleca dyspozycje w Moje ING/Moje ING mobile, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Ocenia też, czy dodatkowa autoryzacja jest potrzebna. Po instalacji aplikacji na nowym telefonie ta autoryzacja jest wzmocniona tzn. może być potwierdzenie kodem PIN i SMS-em. Po czasie autoryzacja wróci do jednej metody potwierdzenia płatności. Nie możesz tego zmienić.
13-01-2023 21:19
Bardzo to denerwujące, zwłaszcza że smsy są długie i trudno mi je zapamiętać żeby wpisać. Dzięki temu przestałam płacić blikiem, bo blokuję kasy. W którejś aplikacji bankowej smsy wysłane do potwierdzenia wczytują się automatycznie, czy w ING też jest taka możliwość?
15-01-2023 12:08
Kody autoryzacyjne przy płatności BLIK nie będą pojawiały się za każdym razem. O tym decyduje nasz system bezpieczeństwa.
Zalecamy przepisanie tego kodu podczas płatności.
W aplikacji kody autoryzacyjne nie wczytują się automatycznie.
28-01-2023 07:24
Jak nie można tego zmienić to proponuję wprowadzić wchodząc w smsa, żeby można było automatycznie wkleić jego zawartość do aplikacji. Spotkałem się z czymś takim np.: autoryzacji aplikacji Inpost.
28-01-2023 07:25
jestem w podobnej sytuacji bo ze względu na mulenie, musiałem przeinstalować aplikację.
30-01-2023 07:28
Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.
21-02-2023 13:27
dziękuję.
17-03-2023 19:25
Też miałem ten problem. Blik w ING jest praktycznie dla mnie nie do użytku. Musiałem niestety zmienić bank.
Cieszę się, że już wszystko jest w porządku
Opłata za uruchomienie usługi Rozłóż na raty wynosi 1% kwoty rozkładanej na raty. Wyjątkiem jest karta kredytowa Visa Infinite, gdzie plan ratalny włączysz bezpłatnie.
Oprocentowanie zadłużenia rozłożo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |