21-02-2023 14:41
22-03-2023 03:21
22-03-2023 09:43
Ja już zacząłem ten proces. Sposób komunikacji w tej sprawie po stronie ING woła o pomstę do nieba. Jedynym rozwiązaniem ma być wyczyszczenie cache aplikacji (ewentualnie jej reinstalacja), a jak użytkownik zgłasza, że to nie pomogło to się go prosi o założenie zgłoszenia.
Nie doczekam się chyba, aż ING przyzna, że ma błąd w aplikacji. Wszystkiemu winny jest użytkownik
Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o.
27-12-2024