Odpowiedz

Re: Powolne działanie aplikacji ing

A skąd masz te wersję ? U mnie na Pixel dalej najnowsza to 4.8.1
Odpowiedz
0 Lajków
Mangod
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-12-2022
Wiadomość 21 z 33 (6 435 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Normalnie z Google Play.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 22 z 33 (6 403 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

To u mnie w Google Play nie widać jeszce tej nowej wersji, ciekawe..
Odpowiedz
0 Lajków
Mangod
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-12-2022
Wiadomość 23 z 33 (6 382 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Naszą aplikację udostępniamy stopniowo. Przeważnie do tygodnia wszyscy klienci powinni mieć dostęp do najnowszej wersji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
450
84
18-01-2021
Wiadomość 24 z 33 (6 381 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Cofam wszystko, co napisałem. Aktualizacja 4.9.0 nie zrobiła nic w celu wyeliminowania mulenia aplikacji. Nie mam już sił...

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 25 z 33 (6 321 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Od kiedy w Google Play udostępnia się aplikacje partiami dla użytkowników Emotikon: Szczęśliwy)) ?? Aplikacja się udostępnia per region alenjue per user drogie ING.

@f0ku5
Szkoda czekać i prosić się o naprawę. Jeżeli nie umieją ogarnąć tak elementarnego problemu strach pomyśleć jak działają w przypadku poważniejszych... ja przeszedłem właśnie do Santander i nie żałuję tej decyzji.
Odpowiedz
0 Lajków
Mangod
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-12-2022
Wiadomość 26 z 33 (6 236 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Oj nie nie, wszystko tylko nie Santander Emotikon: Mrugający Ja jeszcze trochę cierpliwie poczekam na naprawę w ING, aczkolwiek z każdym dniem cierpliwość się kurczy.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 27 z 33 (6 213 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Pracujemy nad poprawą działania aplikacji. Mamy nadzieję, że pozostaniesz z nami Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 28 z 33 (6 014 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Otrzymałem odpowiedź z ING:

 

"Problem, który nam Pan zgłosił pojawia się na niektórych
urządzeniach. Prosimy, aby raz jeszcze przeinstalował Pan aplikację Moje ING. Prosimy również, aby
Pan zaktualizował system operacyjny Android i usunął dane sklepu Google Play oraz przeglądarki
Chrome. W tym celu prosimy wykonać poniższe czynności:
- Ustawienia -> Aplikacje -> Google Play -> Pamięć -> Usuń wszystkie dane,
- Ustawienia -> Aplikacje -> Chrome -> Pamięć -> Usuń wszystkie dane.
Jeśli te czynności nie pomogą, prosimy sprawdzić, czy problem pojawia się także w wersji
przeglądarkowej Moje ING na telefonie. I czy problem pojawia się przy sieci danych komórkowych,
czy także w sieci Wi-Fi.
Dodatkowo
Zalecamy także, aby na bieżąco aktualizował Pan aplikację Moje ING, którą stale optymalizujemy."

 

Postąpiłem wg zaleceń. I co. Dalej zima. Znowu wpisywanie na nowo kodów sms potwierdzające dokonanie przelewu czy blika, znowu przypisanie karty do aplikacji. 

 

W drugiej części napisano: "Jeśli te czynności nie pomogą, prosimy sprawdzić, czy problem pojawia się także w wersji
przeglądarkowej Moje ING na telefonie. I czy problem pojawia się przy sieci danych komórkowych,
czy także w sieci Wi-Fi."

Dokładnie tak zrobiłem. Kiedy nie można było się zalogować z aplikacji podjąłem próbę logowania się przez przeglądarkę. Tutaj wszystko płynnie, natychmiast, bez zacięć ... jak ta lala. Po wykonaniu operacji i wylogowaniu się podejmuję się zalogowania po przez aplikację. Dalej muli, biały ekran. Po kilku minutach próba logowania przez aplikację, bez zastrzeżeń. Podobnie pod stabilną siecią WiFi i siecią komórkową LTE.

 

Nie wiem, czy ma sens dalej reklamować działanie aplikacji. Znowu zaproponują to co wcześniej wkleiłem.

 

Porażka.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 29 z 33 (5 829 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Ja mogę potwierdzić jedynie, że problem jest w aplikacji na Androida, tylko i wyłącznie. Strona www przez telefon, czy komputer śmiga pięknie.

ING jedyne, co potrafi na chwilę obecną zrobić to w kółko powtarzać prośby o wyczyszczenie cache i/lub odinstalowanie aplikacji.

Odechciewa się słuchać takich rad w stylu "czy próbował Pan restartować komputer"...

Ja osobiście zaczynam szukać dla siebie pomału innego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 30 z 33 (5 822 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z

...

23-03-2025
Re.: Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo

...

23-03-2025
Re.: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Mnie też odrzuca transakcje w Google Pay. Ten bank to porażka ostatnio. Ciągle jakieś kłopoty

23-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy